Motorizmus

Autosalón 2009 si prišlo prezrieť 180.211 návštevníkov

Široký výber značiek automobilov a sprievodné podujatia na bratislavskom Autosalóne, ktorý sa skončil 26. apríla, prilákali 180.211 zvedavých návštevníkov. Najvyťaženejší v návštevnosti bol podľa očakávania víkend. Medzi podujatia s najväčšou diváckou odozvou patrili CRASH testy a otvorenie tuningovej sezóny, uviedla hovorkyňa spoločnosti Incheba Expo Bratislava Martina Štofaniková.

Pred konaním automobilového veľtrhu sa podľa jej slov vo viacerých diskusiách objavila otázka, aký vplyv naň bude mať hospodárska kríza, keďže automobilový priemysel sa stal jednou z jej obetí. "I keď sme medziročne zaznamenali mierny pokles účastníkov, prezentácia terajších 219 vystavovateľov, z toho 38 známych automobilových značiek, hodnotíme pozitívne." Niekoľko firiem tento rok neprišlo z dôvodu rozhodnutia materských spoločností o redukcii nákladov na propagáciu. Kvalita a úroveň Autosalónu však nijako neutrpeli, zdôraznila Štofaniková. V ponuke Autosalónu bolo takmer 40 automobilových značiek a 55 slovenských výstavných premiér. Vystavovatelia obsadili plochu 40.000 štvorcových metrov. Počas tohto ročníka Autosalónu mali návštevníci možnosť kúpiť si automobily za výborné ceny. Poukazy na šrotovné s platnosťou do konca roka  boli kombinovateľné s výnimočnými výstavnými zľavami. Vystavovatelia sa predháňali vo výhodných ponukách a návštevníci si porovnali ceny, dizajn a mechanické prvky pohodlne pod jednou strechou, dodala. Súčasťou Autosalónu boli 5. medzinárodný veľtrh výrobcov a subdodávateľov pre automobilový priemysel a logistiku – C.S.I.L. a 4. medzinárodný veľtrh plastov, gumy a kompozitov CARplast. Jubilejný 20. ročník Autosalónu sa bude konať od 13. do 18. apríla 2010.

zdroj: TASR, foto: internet

Prečítajte si aj

Back to top button