Rýchly faktoring pre autodopravcov od invoitix – novo elektronický podpis zmluvy
Rýchly faktoring pre autodopravcov od invoitix – novo elektronický podpis zmluvy. Spoločnosť Invoitix zaisťuje jednoduché a rýchle fakturačné financovanie autodopravcom vo viac ako 30 európskych krajinách. Invoitix ponúka malým a stredným cestným spoločnostiam inovatívne riešenia na riadenie likvidity a znižovanie rizík.
Financujeme Vaše podnikanie, aby opäť fungovalo hladko
„Od svojho založenia v roku 2018 vo Švajčiarsku sme prefinancovali viac ako 500 000 faktúr našich klientov,“ hovorí Matija Turina, Country Manager pre Českú a Slovenskú republiku. „Zaoberáme sa financovaním faktúr vystavených formou faktoringu, faktúry preplácame do 48 hodín bez zálohy. Naším cieľom je ponúkať rýchle a jednoduché finančné služby, s ktorými budú naši klienti spokojní.”
Invoitix sa zaujíma o digitalizáciu, preto sme vyvinuli digitálnu fakturačnú platformu, aplikáciu invoitix, ktorá je ľahko dostupná odkiaľkoľvek s prístupom na internet. Z počítača, smartphonu, alebo tabletu si užívatelia rýchlo a ľahko nájdu informácie a služby, ktoré potrebujú. „Rozhodli sme sa vyvinúť túto cloudovú aplikáciu, aby sme urýchlili rast logistickým spoločnostiam a oni mohli investovať do svojho podnikania a tým si niekoľkonásobne zvýšiť obrat.“
„V snahe neustále zlepšovať naše služby novo ponúkame všetkým novým klientom elektronický podpis zmluvy bez zbytočného papierovania. Zmluvu stačí zaslať e-mailom. Naša spolupráca oficiálne začína dňom podpisu – už žiadne skenovanie, posielanie poštou, a čakanie na doručenie papierových kópií. Klienti si tento spôsob chvália – dostanú prístup ihneď a môžu okamžite začať nahrávať faktúry na preplatenie,“ hovorí Matija Turina.
Ako to celé funguje?
Akonáhle náš klient uskutoční prepravu, nahrá dokumenty na našu online platformu. My následne vygenerujeme a zašleme faktúru zákazníkovi nášho klienta, a potom klientovi preplatíme celú čiastku z faktúry po odpočítaní nášho poplatku, bez ohľadu na to, či je splatnosť za 60, alebo dokonca 90 dní.
Invoitix ponúka aj komplexnú správu pohľadávok, kde sa Invoitix postará o celý proces, od vystavenia faktúry až po jej zaplatenie, alebo aj vymáhanie pohľadávok a faktúr po splatnosti.
Vaša kontaktná osoba:
Country manager/Sales development:
Matija Turina
Sales:
Ljupcho Stojkovski
Account Representative:
Jana Klucká
cz_sales@invoitix.com
+420 228 884 470, +420 777 882 168 (WhatsApp)
Vaša najbližšia kancelária:
invoitix ag Czech Republic/Slovakia, odštěpný závod
I.P. Pavlova 1789/5
120 00 Praha 2
Česká republika