Motorizmus

Ambíciou Peugeotu v SR je zaujať druhé miesto na trhu

Ambíciou obchodnej spoločnosti Peugeot Slovensko je v priebehu najbližších troch rokov zaujať dlhodobo druhé miesto v predaji automobilov v rámci slovenského trhu. Povedal to dnes pri príležitosti inaugurácie spoločnosti Peugeot Bratislava generálny riaditeľ Peugeot Slovensko Guillaume Ducrest.
 

Tento cieľ podporuje aj vytvorenie Peugeot Bratislava, ktorý prebral aktivity spoločnosti Auto Alba, doterajšieho partnera značky Peugeot na Slovensku.
Od roku 2003 zaujíma značka Peugeot na slovenskom trhu tretiu priečku s tendenciou stáleho rastu. Podľa doterajšieho priebehu predaja možno predpokladať, že v tomto roku celkovo predá 7500 vozidiel, čo by znamenalo 7,5-% podiel na slovenskom trhu automobilov.
Aj nová spoločnosť, ktorá prevzala od Alby okrem technického zázemia, strojov a zariadení, takmer všetkých pracovníkov v troch bratislavských prevádzkach, má prispieť k naplneniu tohto cieľa. Zároveň vytvorila takmer 50 nových pracovných miest v servise v profesiách mechanik, klampiar a pracovníkov lakovne.

zdroj: TASR, foto: internet

Prečítajte si aj

Back to top button