Martin Lauer novým šéfom marketingu Scania CER
Martin Lauer novým šéfom marketingu Scania CER. Do čela marketingového a komunikačného oddelenia českého, slovenského a maďarského zastúpenia výrobcu nákladných vozidiel Scania sa od januára postavil Martin Lauer.
Má za sebou bohatú kariéru na vedúcich pozíciách v komunikácii a marketingu. Pôsobil okrem iného v spoločnostiach Mercedes-Benz Czech Republic, Škoda Auto, Ogilvy One alebo v Českomoravskej stavebnej sporiteľni. Martin Lauer na pozícii strieda Ondřeja Koubka, ktorý bol vedením marketingového oddelenia dočasne poverený po odchode Romany Polachovej ku koncu novembra. Ondřej sa bude opäť naplno venovať udržateľnosti a elektromobilite na pozícii Driving the Shift Directora.
Martin Lauer novým šéfom marketingu Scania CER
Martin je absolventom pražskej Vysokej školy ekonomickej a v oblasti marketingu a komunikácie sa pohybuje od roku 1995. Medzi rokmi 2001 a 2006 pôsobil ako marketingový manažér značiek Mercedes-Benz a smart. Následne sa medzi rokmi 2006 a 2010 stal šéfom globálnej komunikácie a PR v Škode Auto. A v rokoch 2010 a 2012 viedol marketing českého zastúpenia mladoboleslavskej značky.
Príchodom do spoločnosti Scania sa Martin Lauer vracia po viac než desiatich rokoch do automotive. V medziobdobí pôsobil ako managing director českej pobočky digitálnej agentúry Ogilvy One alebo ako marketingový riaditeľ Českomoravskej stavebnej sporiteľne. „Sme nadšení, že náš tím môže posilniť človek s takými bohatými skúsenosťami v oblasti marketingu a komunikácie. Je to pre nás zásadné. Verím, že v súčasnej, v mnohom komplikovanej situácii sa práve marketing môže stať jedným z kľúčov k úspechu aj v sektore B2B,“ hovorí Zdeněk Petrás, generálny riaditeľ Scania CER.