Cestná doprava

MAN LIGA: Inovatívny formát prezentovania novej generácie vozidiel slovenským zákazníkom

Situácia, ktorá vznikla v súvislosti s pandémiou, nám pri uvádzaní novej generácie nákladných vozidiel MAN na slovenský trh neumožnila zrealizovať pôvodné plány. Keďže veľké podujatia sa nedajú organizovať, zrušili sme Road Show. A začali sme uvažovať nad novým formátom prezentácií, aby sme nadviazali na letné predstavovanie novinky priamo „na dvore“ u dopravcov. Nový projekt „MAN LIGA“, ktorý odštartoval 16. októbra 2020, bude bežať na Slovensku aj v Čechách.

https://www.facebook.com/MANSlovakia/videos/368756000915264/
O MAN Lige aj o zisku titulu TOP TRUCK SLOVAKIA 2020 hovoria v interview Jan Kohlmeier a Radoslav Jurča

Čo ponúkne zákazníkom MAN LIGA? „Trucky novej generácie už nie sú úplne neznáme, ľudia z fachu ich videli v médiách a tí šťastnejší mali možnosť sedieť v kabíne, respektíve na nich aj jazdiť. Teraz sa chceme posunúť v prezentovaní novinky ďalej a vyhlasujeme súťaž MAN LIGA,“ vysvetľuje Ing. Michal Jedlička, manažér pre marketing a komunikáciu v MAN Truck & Bus Slovakia. „Dáme do obehu štyri predvádzacie ťahače MAN TGX a budeme ich požičiavať vybraným zákazníkom na dobu desať dní. Prvé kolo súťaže MAN LIGA odštartuje v polovici októbra a potrvá do začiatku decembra. Za volantmi truckov novej generácie sa za ten čas v pravidelných cykloch vystriedajú vodiči zo 16 firiem. Každú dopravnú spoločnosť môže reprezentovať iba jeden šofér, ktorého, samozrejme, nominuje jeho zamestnávateľ. Na začiatku testovacieho cyklu bude nastupujúca štvorica vodičov zaškolená – náš inštruktor MAN ProfiDrive ich oboznámi s vozidlom. Pre zjednodušenie organizácie všetky vozidlá budeme šoférom odovzdávať v bratislavskom MAN Truck & Bus Centre vždy v piatok a vracať nám ich budú o 10 dní v pondelok.“

Štyri predvádzacie ťahače MAN TGX strávia u vybraných zákazníkov desať dní (FOTO: MAN)

Súťaž odštartovala 16. októbra a skončí 7. decembra

Trucky MAN TGX 18.470, ktoré preverí MAN LIGA, majú kabínu GM, pričom dve vozidlá sú vo verzii Mega a dve Vario. Identická výbava zahŕňa okrem iného automatizovanú prevodovku MAN TipMatic so softvérom preraďovania Efficiency+, adaptívny tempomat a funkcie EfficientCruise, EffcientRoll aj systém Stop & Go.

Svoje dojmy a skúsenosti z jazdy budú vodiči počas trvania akcie publikovať na sociálnych sieťach. Každý účastník dostane pri preberaní vozidla tzv. hashtagovú tabuľu Aj ja som #MAN LIGA, s ktorou môže ťahač i seba vyfotiť na atraktívnych miestach a na facebooku zverejniť, kadiaľ jazdil. Z oficiálneho odštartovania vznikne krátke video, ktoré bude zverejnené na sociálnych sieťach, aby sa o prebiehajúcej súťaži dozvedelo čo najviac priaznivcov značky. Prví štyria šoféri, ktorí si prevzali vozidlá 16. októbra, reprezentujú firmy ARIKO, COMEXTRANS, SCHNELLECKE a WEBER.

Trucky MAN TGX 18.470, ktoré preverí MAN LIGA, majú kabínu GM, pričom dve vozidlá sú vo verzii Mega a dve Vario (FOTO: MAN)

Cieľom súťaže MAN LIGA je poskytnúť zákazníkom vozidlá novej generácie na testy v každodennej praxi. Ako sa budú hodnotiť výkony vodičov? „V prvom rade treba povedať, že to nie je súťaž o najnižšiu spotrebu paliva, pretože prevádzkové podmienky nebudú porovnateľné. Predvádzacie vozidlá budú u jednotlivých zákazníkov jazdiť na úplne odlišných trasách, v rozličnej topografii a rozmanitá bude aj celková hmotnosť súprav. Preto sa bude vyhodnocovať spôsob jazdy s dôrazom na to, ako vodič využíva novinky v našich vozidlách. Výkony účastníkov sa budú analyzovať prostredníctvom digitálnej platformy RIO a každému vyjde určité vyhodnotenie vyjadrené v percentách. A na základe týchto výsledkov budú vyhlásení traja najlepší vodiči a získajú hodnotné ceny, ktoré im oficiálne odovzdáme v bratislavskej centrále MAN. Samozrejme, hodnotiace kritériá zverejníme v rámci podmienok súťaže. Súčasťou vyhodnotenia akcie MAN LIGA bude ďalšie video s názormi vodičov na nový produkt po odjazdení relevantného počtu kilometrov – touto formou sa podelia s kolegami-profesionálmi o dojmy a emócie, ktoré v nich nové ťahače TGX zanechali,“ dopĺňa informácie Michal Jedlička.

Súťažné trucky spoznáte aj podľa hastagu aj ja som #manliga

„V rámci príprav sme projekt konzultovali s mníchovským vedením spoločnosti a potešila nás kladná odozva. Dokonca je možné, že koncept MAN LIGA, ktorý sa zrodil na Slovensku, využijú importéri značky MAN globálne po celej Európe.“ Pre úplnosť informácií o najbližších aktivitách MAN Truck & Bus Slovakia dodajme, že akcia „Nový lev na vašom dvore“ bude pokračovať. Akurát trocha zvoľníme, pretože nie je možné dlhodobo udržať také tempo, aké sme nasadili počas letných mesiacov.  

Zdroj
transport.sk
Editor
Tlačová správa

Prečítajte si aj

Back to top button