Packeta reaguje na preplnené Z-BOXy
Packeta reaguje na preplnené Z-BOXy. V lokalitách, kde sú samoobslužné boxy v dôsledku nadmerného dopytu po službe preťažené, dochádza k významnej zmene.
Packeta navyšuje kapacitu týchto boxov pridávaním dvierok, avšak bez toho, aby zároveň boxy zväčšovala a zaberali tak na uliciach viac priestoru. Zámerom spoločnosti je nasýtiť dopyt zákazníkov s rešpektom k vizualite verejného priestoru.
Dopyt po doručovaní do samoobslužných boxov kontinuálne rastie, zo štatistík spoločnosti Packeta vyplýva, že v porovnaní s minulým rokom putuje tento rok do boxov až dvojnásobné množstvo zásielok. Mnohé Z-BOXy, najmä v určitých bratislavských mestských častiach či v krajských mestách, však bývajú v dôsledku ustavične sa zvyšujúceho dopytu často preplnené. Líder v doručovaní zásielok na slovenskom trhu počúva spätnú väzbu svojich zákazníkov. Na znížený komfort zákazníkov v dôsledku zvýšeného dopytu po doručovaní do boxov reaguje špeciálnou úpravou Z-BOXov, ktoré nie je možné fyzicky priestorovo rozšíriť.
Packeta reaguje na preplnené Z-BOXy
“Doposiaľ sme ponúkali schránky vo veľkostiach S,M,L. Približne 20-tisíc schránok plánujeme získať prostredníctvom úpravy (rozdelenia) existujúcich schránok veľkostí S a M na ich polovičnú veľkosť. Touto formou úpravy dokážeme na tom istom boxe vygenerovať väčšie množstvo schránok bez nutnosti jeho fyzického zväčšenia tak, že bežný, 10 schránkový stĺpec nahradíme 19 schránkovým. Tieto zmeny sa budú diať primárne vo veľkých mestách v lokalitách s veľkou vyťaženosťou boxov, ale vyskytnú sa aj v menších mestách a obciach. Ku dnešnému dňu sme takýmto spôsobom už rozšírili kapacitu približne 25 kusov Z-BOXov, zhruba polovica z tohto počtu sa nachádza v preexponovaných lokalitách v Bratislave. V nasledujúcich mesiacoch by to mali byť stovky po celom Slovensku,” hovorí Matúš Baus, Head of Network spoločnosti Packeta Slovakia.
Packeta pokračuje v prozákazníckom prístupe
Pridávanie schránok a zväčšovanie kapacity najobľúbenejších Z-BOXov, nie je prvý prípad, kedy sa doručovateľská spoločnosť rozhodla urobiť svoje služby pre zákazníkov komfortnejšie na základe ich podnetov. Minulý rok na jeseň uviedla inštaláciu klávesníc na Z-BOXy, vďaka ktorým sa samoobslužné boxy stali dostupnejšími pre každého.
Každý zákazník sa tak môže rozhodnúť, či si zásielku vyberie pomocou mobilnej aplikácie alebo číselného kódu, ktorý zadá na klávesnici. Pridanie klávesnice oceňujú zákazníci predovšetkým v situáciách, keď im zásielku potrebuje vyzdvihnúť rodinný príslušník alebo známy a tiež staršie ročníky.