Železničná doprava

Značné zvýšenie odbytu cestovných lístkov (pasov) železnice InterRail

Skupina Eurail Group G.I.E. hlási silný nárast počtu cestujúcich železnicou InterRail. A to aj napriek súčasnému spomaleniu ekonomického rastu. Prvotné náznaky svedčia o tom, že minulý rok cestovalo s cestovným lístkom (pasom) železnice InterRail takmer 240 000 Európanov, čo predstavuje nárast o 37 % oproti číselným údajom za rok 2007.

Len čo skupina Eurail Group prevzala v apríli 2006 manažment pasov InterRail Passes, zrenovovala tento produkt a znova ho spustila s už vylepšeným sortimentom. Toto čerstvé nové označkovanie a ponuka cestovného lístka (pasu) InterRail mu pomohlo nadobudnúť silnejšiu a konkurencieschopnejšiu pozíciu a zároveň mu poskytuje pevný základ pre pokračovanie vytrvalého rastu, a to značne nad rámec súčasných hospodárskych výziev. Produkcia detailného Sprievodcu cestovateľa a sprievodná mapa pre každého zákazníka globálneho pasu InterRail Global Pass prispeli k tomu, že tento produkt je pre používateľa priateľskejším. Aj povedomie značky pasu InterRail silne vzrástlo. Koncepcia InterRailing sa znovu oživila, lebo mnoho ľudí objavilo, že reálne cestovanie sa môže stať súčasťou ich dovolenky. Cestovanie vlakom dáva dovolenkárom možnosť kompletného relaxu a obdivovania meniacej sa krajiny ešte predtým, než docestujú priamo do stredu veľkomesta. Prednedávnom predviedla skupina Eurail Group G.I.E. a jej dcérska spoločnosť Eurail.Com B.V., zodpovedná za internetový predaj cez stránku InterRailnet.com, InterRail na show v Holandsku, usporiadanej v deň národného sviatku. Stánok InterRail mal dobrú návštevnosť, veď počas piatich dní ho odhadom navštívilo viac než 2000 ľudí. Mnohí návštevníci boli príjemne prekvapení, keď sa dozvedeli, že InterRail už nie je orientovaná len na mladých ľudí, a že, i napriek tomu, čo si ľudia všeobecne myslia, neexistuje nijaká hranica vyššieho veku.
"Samozrejme, InterRail je ideálnym produktom pre mladých ľudí, ktorí majú v sebe ducha dobrodružstva záujmu o rôznorodosť európskej kultúry," vysvetľuje Ana Dias e Seixas, riaditeľka marketingu skupiny Eurail Group, "avšak naše produkty sa neobmedzujú na trh pre mladších vo veku 18 – 25 rokov. Pasy InterRail Passes umožňujú cestujúcim určiť si svoj vlastný plán cesty (itinerár) a cestu, ktorá vyhovuje ich potrebám a záujmom a ktorá je pre nich veľmi príťažlivá. Túžba po objavovaní Európy nepozná nijaké vekové hranice, je to skôr záležitosť vlastného postoja." Od roku 2007 sa podiel zákazníkov InterRail vo veku 26 rokov a vyššie zvýšil z 27 % na 30 %, čo dosvedčuje zmenu postoja dospelých zákazníkov. V roku 2009 skupina Eurail Group očakáva, že počet zákazníkov bude ďalej vzrastať. Jedným z najhlavnejších stimulov v týchto ťažkých hospodárskych časoch je fakt, že ceny pasu InterRail Pass v roku 2009 zostávajú rovnaké, ako boli pri spustení terajšieho sortimentu tohto produktu v apríli 2007.
Cestovný lístok InterRail Global Pass umožňuje zákazníkom prejsť vlakom až cez 30 krajín po celej Európe, pričom zároveň poskytuje  veľa možností cestovania. Ceny začínajú od čiastky len 159 EUR za päťdenný cestovný lístok pre mladistvých a 249 EUR za cestovný lístok pre dospelých. Skupina Eurail Group tiež ponúka širokú škálu lístkov (pasov) pre cestovanie v jednej krajine InterRail One Country Passes.
Pre ďalšie informácie a zakúpenie lístkov navštívte http://www.InterRailnet.com alebo kontaktujte agenta pre cestovanie po železnici alebo participujúcu Železničnú spoločnosť.

zdroj: TASR, foto: internet

Prečítajte si aj

Back to top button