Advertisement
Správy | Aktuality | Témy

Hyundai získal šiestykrát po sebe Cenu verejnosti v súťaži Hermes

Hyundai získal šiestykrát po sebe Cenu verejnosti v súťaži Hermes. V reprezentatívnom prieskume spoločnosti MEDIAN SK Hyundai získal 3. miesto v kategórii Automobily, čo len podčiarkuje silnú komunikačnú pozíciu značky na trhu.

Hyundai Motor Slovakia opäť potvrdil svoju excelentnosť v oblasti komunikácie s verejnosťou, keď si odniesol prestížnu Cenu verejnosti zo súťaže Hermes Komunikátor roka 2024. Automobilka získala toto ocenenie v kategórii Automobily už šiesty rok po sebe.

Hyundai si zo súťaže Hermes Komunikátora roka odniesol 1. miesto a prestížnu Cenu verejnosti v kategórii Automobily, ktorá bola rozhodnutá na základe online hlasovania verejnosti. Tento prestížny úspech si automobilka pripísala už po šiestykrát za sebou, čo je dôkazom dlhodobo vysokej úrovne verejnej komunikácie Hyundai na Slovensku. Značka Hyundai sa totiž podľa verejnosti najlepšie prezentuje v médiách a poskytuje najpozitívnejšie skúsenosti v oblasti verejnej komunikácie.

Hyundai získal šiestykrát po sebe Cenu verejnosti v súťaži Hermes

„Veľmi si Cenu verejnosti vážime, pretože nám ju udelili ľudia svojím hlasovaním. Toto ocenenie je potvrdením, že naša komunikácia smerom k zákazníkom a verejnosti je nielen efektívna, ale aj pozitívne vnímaná. Je to zároveň pre nás záväzok naďalej počúvať našich zákazníkov a komunikovať s nimi zrozumiteľne a transparentne. Cenu verejnosti sme získali už šiestykrát po sebe, ale tešíme sa z nej každý rok rovnako,“ povedal Marek Kopča, marketingový a PR riaditeľ Hyundai Motor Slovakia.

Okrem Ceny verejnosti Hyundai obsadil aj 3. miesto v kategórii Automobily na základe prieskumu realizovaného spoločnosťou MEDIAN SK, ktorý prebiehal na reprezentatívnej vzorke minimálne 12 000 respondentov. Tento prieskum hodnotil kvalitu a efektivitu komunikácie automobiliek so zákazníkmi, čo len potvrdzuje silnú pozíciu Hyundai v tejto oblasti.

O súťaži Hermes Komunikátor roka

Hermes Komunikátor roka je jediná súťaž na Slovensku, ktorá oceňuje firmy a inštitúcie za ich komunikáciu s verejnosťou. Cieľom súťaže je motivovať spoločnosti k skvalitňovaniu ich komunikácie a určovať najlepšiu prax v tejto oblasti. Oceňuje sa nielen efektivita komunikácie, ale aj kreatívne a inovatívne prístupy v oblasti vzťahov so zákazníkmi. Viac o súťaži a výsledky nájdete na www.cenyhermes.sk

Zdroj
Foto: Matúš Lago
Editor
Peter Magerčiak

Prečítajte si aj

Back to top button