Logistika a skladovanie

Zásielkovňa mení názov a kupuje firmu ReMax Courier Service

Akvizíciou kuriérskej spoločnosti ReMax Courier Service rozšíri Zásielkovňa svoje produktové portfólio o  doručenie na adresu vlastnou službou. Zákazníkom bude prinášať ešte väčšiu slobodu a flexibilitu v doručovaní. Súčasťou stratégie je aj zmena mena na Packeta a rozšírenie doručovacej siete na 1 500 výdajných miest, 795 Z-Boxov a 400 kuriérov do konca roka.

Zásielkovňa, člen skupiny Packeta Group a slovenský líder v doručovaní na výdajné miesta, mení svoj názov na Packeta. Dôvodom rebrandingu je zjednotenie názvu v rámci celej skupiny naprieč Európou. „Zákazníci pri nákupoch z akýchkoľvek e-shopov po celom svete nás rýchlo a jednoznačne rozpoznajú. Zároveň nám jednotný brand umožní využívať synergický efekt marketingových spoluprác s inými krajinami,“ konštatuje Daniel Tinz, COO pre CEE & DACH skupiny Packeta Group.  Nový názov začne Zásielkovňa používať od 1.7.2021 a do konca roka prejde postupným rebrandingom.

Zásielkovňa kúpila slovenskú kuriérsku spoločnosť

Ďalšou novinkou je akvizícia, ktorú Packeta Group uskutočnila. Kúpila na Slovensku známu doručovateľskú firmu ReMax Courier Service. Právne bude spoločnosť fungovať do konca tohto roka pod názvom Packeta Courier Service s.r.o. K 1.1.2022 akvizícia skončí fúziou a dôjde k preklopeniu obchodných partnerov pod spoločnosť Packeta. Vďaka akvizícii v hodnote niekoľkých miliónov EUR Zásielkovňa rozšíri svoju ponuku služieb aj o doručovanie kuriérom vo vlastnej réžii. Stane sa tak z nej jeden z najväčších hráčov na trhu v oblasti doručovania zásielok.

FOTO: Packeta Group

„Akvizícia firmy ReMax Courier Service je súčasťou našej dlhodobej stratégie rozširovať naše portfólio o nové služby,“ konštatuje Simona Kijonková, zakladateľka Zásielkovne a CEO skupiny Packeta Group. „Chcela by som poďakovať, pôvodným majiteľom, manželom Besedičovým a ich dcére Elenke Diaz za to, že vybudovali tak skvelú firmu s pevnými piliermi, na ktorých môžeme stavať a viesť ju ďalej k väčšej digitalizácii smerom na e-commerce trh.“ Kuriéri Packety budú zákazníkom na Slovensku doručovať zásielky na adresu už od 1.7.2021. Pre obchodných partnerov a aj samotných zákazníkov ReMaxu sa pritom nič nemení. Všetky doterajšie obchodné podmienky zostávajú v platnosti minimálne do 31.12.2021.

Prioritou bude kvalita

Jednou z priamych výhod podľa spoločosti je, že zavedením vlastnej kuriérskej služby bude mať Packeta  priamy vplyv na kvalitu, rýchlosť a cenu doručovania zásielky kuriérmi. Vstup Zásielkovne na tento trh tak nie je náhodný. „Chceme priniesť čerstvý vietor do služby doručovania na adresu poskytovaním najkvalitnejších služieb a to tak, že zákazník pozná presný čas doručovania na adresu, má podrobné sledovanie zásielky v reálnom čase, možnosť platby kartou u každého kuriéra či bezproblémovú zmenu adresy doručenia na inú alebo na celú sieť výdajných a podacích miest, a to všetko v rámci mobilnej aplikácie,“ konštatuje Alexander Jančo, výkonný riaditeľ Zásielkovne na Slovensku. Cieľom plánovaných zmien je priniesť vysoký štandard kvality, ktorej spätnú väzbu bude Zásielkovňa získavať priamo od zákazníkov, ktorí ich služby využili.Väčšinu týchto služieb by chcela Zásielkovňa spustiť v priebehu tohto roka. „Všetky tieto zmeny sú v súlade s našimi dlhoročnými hodnotami akými sú sloboda či maximálna flexibilita pre našich zákazníkov,“ konštatuje Alexander Jančo.

Alexander Jančo, výkonný riaditeľ Zásielkovne na Slovensku (FOTO: Packeta Group)

V spolupráci
transport.sk
Zdroj
TS

Prečítajte si aj

Back to top button