Motorizmus

Peugeot dá auto tomu, kto odíde od počítača

Peugeot sa rozhodol osloviť „Facebook generáciu“ Slovákov. Jeden z nich bude môcť vyhrať nový Peugeot 206 Generation. Stačí, ak dokáže byť aspoň na chvíľu off-line.

V jednej slovenskej firme raz vyskúšali obmedziť prístup na známy chatovací portál a produktivita práce stúpla o 28 %. Aj to je dôkaz toho, že stále viac ľudí trávi svoj čas surfovaním na internete. Už si len nepreposielame poštu či čítame správy. Viac a viac pozeráme videá alebo komunikujeme s priateľmi cez rôzne sociálne siete. Automobilka Peugeot, ktorá na Slovensku vyrába populárny model Peugeot 207, sa preto rozhodla, že surferom dokáže, že tie najlepšie veci sú off-line. Napríklad jazda autom. Alebo ešte lepšie, vyhraným autom. Slovenský Peugeot na to využil jednu z najväčších sociálnych sietí na svete, Facebook. Tá má aktuálne cez 100 miliónov užívateľov, medzi ktorými je viac ako 60-tisíc Slovákov a každý deň pribúdajú ďalší. Práve na nej začal šíriť informácie o svojej novej vianočnej súťaži. Ktokoľvek, kto dokáže odísť od internetu, môže vyhrať auto. Ako dôkaz stačí navštíviť do konca roka ktorúkoľvek predajňu Peugeot na Slovensku. Viac o súťaži sa dozviete aj na stránke www.nesedavyhraj.sk.

zdroj: TASR, foto: internet

Prečítajte si aj

Back to top button