Motorizmus

Jarná Road Show v Tempuse

Keď sa v súvislosti so značkou BMW povie „roadshow“, každé motoristické (a často i nemotoristické) ucho spozornie.  

Prečítajte si aj
Akcie plánované a podporované materskou firmou sú organizované  jednotlivými dílermi, vždy v spolupráci s nemeckým tímom. Tohtoročná jarná Roadshow, charakterizovaná mottom „BMW. Drive, whats next“  bola zameraná na najnovšie technológie, použité v automobiloch BMW. Konkrétne najmä na systém automatického vypnutia motora start/stop, dvojité prepĺňanie motorov, pneumatiky Runflat, stabilizačné systémy DSC a DTC či aktívne riadenie. Špeciálne pre účel demonštrovania týchto technológií bola pripravená flotila BMW radu 1,3 a 5. Keďže Roadshow putovala od jedného showroomu k druhému, nemohla, pochopiteľne, obísť ani najväčšieho slovenského dílera – spoločnosť Tempus. Program slovenskej časti roadshow začal 22. apríla v Tempus Bavaria Košice a akoby symbolicky skončil po necelom mesiaci v showroome Tempus AWT Bavaria v Bratislave. Medzitým sa, samozrejme, zastavil i v najnovšej tempusáckej bašte, v predajni Tempus AWT Bavaria v Banskej Bystrici.
 
Na trati
 
Program dňa bol pomerne striktne určený materskou firmou, resp. nemeckým tímom. Dva turnusy denne, minimálne 20 pozvaných ľudí na turnus, z toho však maximálne 30% majiteľov automobilov BMW. Po polhodinovej prednáške s videoprezentáciou nasledoval presun autami na cvičiská. V prípade Košíc to bolo letisko Nižná Myšľa, pri Banskej Bystrici letisko Čerín-Čačín. Najnáročnejšiu cestu si zvolil bratislavský tím, keďže sa s kolónou vozidiel presúval na 80 km vzdialené cvičisko spoločnosti Tempus MaxCars, ležiace na ploche letiska Piešťany. Po nácviku diaľničného vyhýbacieho manévra pod dohľadom inštruktorov z BMW Fahrertraining nasledoval návrat, obohatený o úsek okresnej cesty Piešťany – Hlohovec. Tu si každý vodič mohol naplno vychutnať dynamiku a špičkové jazdné vlastnosti nových vozidiel BMW. Najkrajšiu trasu však zrejme vybral personál Tempus AWT Bavaria v Banskej Bystrici. Nádherná trasa cez lesy sa vlnila krajinou v okolí Zvolena a Banskej Bystrice. Jazdiť v špičkovom aute bolo pre každého hosťa skutočným pôžitkom. Spolu sa vo všetkých troch predajniach BMW spoločnosti Tempus zúčastnilo tohoročnej jarnej Roadshow takmer 400 nadšených a spokojných účastníkov. Preto akciu hodnotíme v Tempuse ako veľmi vydarenú. A nielen to. Práve na základe reakcií potenciálnych zákazníkov budeme organizovať podobné akcie častejšie a pravidelne. Z priebehu Roadshow a reakcií hostí máme totiž jasný poznatok – najlepší predajný argument je osobná skúsenosť. Nie nadarmo má BMW najvernejších zákazníkov spomedzi všetkých automobilových firiem.
 
Zdroj: PR

Prečítajte si aj

Back to top button