Motorizmus

Česká pošta si objednala 295 kusov modelu Peugeot Boxer

Značka PEUGEOT je už od roku 2013 jedným z najvýznamnejších dodávateľov štátnej poštovej spoločnosti Česká pošta, ktorá v regióne strednej a východnej Európy patrí k najdôležitejším klientom značky PEUGEOT. Tá jej na jeseň dodala 295 dodávkových vozidiel PEUGEOT Boxer.

PEUGEOT sa zároveň zúčastňuje výberového konania Českej pošty na dodávku 280 vanov PEUGEOT Partner. Je pravdepodobné, že v blízkej budúcnosti značka PEUGEOT začne prostredníctvom svojho importéra Emil Frey GROUP s Českou poštou spolupracovať aj na elektrifikácii jej vozového parku. Aktuálne na túto tému prebiehajú rokovania a testujú sa vhodné autá.

V roku 2020 bol PEUGEOT s trhovým podielom 16 % v Českej republike už tretíkrát lídrom na trhu s ľahkými úžitkovými vozidlami, rovnaký úspech dosiahol aj v rokoch 2017 a 2018. Aktuálne za prvých desať mesiacov roku 2021 je PEUGEOT na trhu s ľahkými úžitkovými vozidlami s trhovým podielom 12,3 % na druhom mieste, pričom od pozície trhového lídra ho delí len 51 vozidiel. Jednoznačným cieľom značky PEUGEOT je aj v roku 2021 obhájiť pozíciu jednotky na trhu.

FOTO: Peugeot

Dlhoročné partnerstvo značky PEUGEOT v Českej republike

Už v roku 2013 si Česká pošta vybrala značku Peugeot ako svojho dodávateľa prevažne ľahkých úžitkových vozidiel prostredníctvom lízingu. Po prvej objednávke 400 dodávok nasledovali ďalšie, pričom vždy išlo o objednávky rádovo v stovkách kusov. Celkovo za 8 rokov odobral tento najvýznamnejší klient značky Peugeot v ČR vyše 4 000 vozidiel a stal sa tak najväčším odberateľom značky v regióne strednej a východnej Európy.

FOTO: Peugeot

V roku 2021 Česká pošta obnovila obchodnú zmluvu so značkou PEUGEOT, vďaka čomu umožnila importérovi PEUGEOT realizovať historickú objednávku. Aj napriek extrémnym výrobným obmedzeniam sa tento rok podarilo zaregistrovať 295 vozidiel Peugeot Boxer, ktoré budú v Česku slúžiť na rozvoz pošty. Polovica z dodaných vozidiel bola zadovážená formou operatívneho lízingu zabezpečovaného spoločnosťou ALD, druhú polovicu potom klient odobral formou finančného lízingu prostredníctvom spoločnosti ČSOB.

FOTO: Peugeot

Spolupráca medzi oboma partnermi sa už teraz ukazuje ako perspektívna aj do budúcnosti, pretože značka Peugeot sa so svojimi úžitkovými modelmi v súčasnej dobe zúčastňuje ďalších tendrov s vyhliadku na dodanie rádovo stoviek kusov poštových vozidiel v roku 2022. „Som nesmierne rád, že sme aj tento rok dokázali vyhrať tento tender a dodať takmer 300 vozidiel! Pokračovanie dlhodobej spolupráce s Českou poštou je dôkazom našej konkurencieschopnosti na trhu a kvality a dostupnosti našej servisnej siete. Všetky tieto aspekty nám umožňujú naplniť aj tie najvyššie očakávania našich obchodných partnerov,“ vyhlásil Lukáš HOŠEK, vedúci sekcie fleetového predaja.

Zdroj
transport.sk
Editor
TS

Prečítajte si aj

Back to top button