Správy | Aktuality | Témy

Mercedes-Benz spolupracuje na filme Avatar

Mercedes-Benz spolupracuje na filme Avatar. Strategická spolupráca značiek so zameraním na zodpovednosť, rešpekt a spoločenstvo spája posolstvo filmu s vlastnou cestou spoločnosti Mercedes-Benz smerom do plnolektrickej budúcnosti.

Značka Mercedes-Benz vstupuje do ďalšej fázy strategickej spolupráce na filme Avatar: Cesta vody od štúdia 20th Century Studios. Cieľom je, aby sme do emocionálneho zážitku zo značky zahrnuli témy ako ekologická udržateľnosť, mobilita budúcnosti, technológie a inovácie. Začína sa spoločná celosvetová kampaň na propagáciu očakávaného filmu Avatar: Cesta vody od spoločnosti 20th Century Studios. Nový film bude mať v slovenských kinách svoju premiéru 15. decembra.

Posolstvo vychádza z myšlienky kampane „Zem je naša Pandora“ a je zamerané na zodpovednosť za našu planétu. Takto zvýrazňuje aj jedno z posolstiev spoločnosti Mercedes-Benz: „Každá aktivita sa počíta. Pridajte sa k našej ceste smerujúcej do plnoelektrickej budúcnosti.“ Dojmy z krajiny vo filme Avatar: Cesta vody sa v rámci exkluzívnych filmových záberov spájajú s miestami na Zemi a vytvárajú víziu takmer magicky pôsobiaceho sveta.

Prostriedky kampane zahŕňajú aj plnoelektrické vozidlá Mercedes-EQ vrátane nového EQE SUV. Kampaň sa uskutoční celosvetovo na hlavných trhoch výrobcu vozidiel Mercedes-Benz a zahŕňa televíziu, kino, digitálne a sociálne médiá. Spoločné propagačné prostriedky budú obsahovať varianty s trvaním 30, 20, 15 a 10 sekúnd. Spoločná propagačná kampaň uzatvára kruh, ktorý sa začal vozidlom VISION AVTR – koncepčným vozidlom, ktoré je inšpirované svetom filmu Avatar.

Mercedes-Benz spolupracuje na filme Avatar

„AVATAR je jednou z najúspešnejších filmových franšíz na svete s posolstvom, ktoré korešponduje s postojom našej spoločnosti, ako aj s cieľmi našej ‚Ambície 2039‘. Zdieľame presvedčenie, že k prírode treba pristupovať s väčším rešpektom, pričom musíme chrániť jej zdroje. Táto spoločná propagácia s filmom Avatar: Cesta vody nás sprevádza na ceste našej transformácie ako spoločnosti. Aj my sa riadime koncepciou filmu AVATAR a pri uplatňovaní udržateľnej obchodnej stratégie sa zameriavame na dosiahnutie rovnováhy medzi ekologickými, ekonomickými a sociálnymi záujmami,“ hovorí Ola Källenius, predseda predstavenstva spoločnosti Mercedes-Benz Group AG. Ďalšie informácie o „Ambícii 2039“ aj o ekologickej udržateľnosti u výrobcu vozidiel Mercedes-Benz nájdete tu.

„Veľmi sa tešíme z našej globálnej spolupráce so spoločnosťou Mercedes-Benz pri príležitosti uvedenia filmu Avatar: Cesta vody,“ povedal Jon Landau, producent filmu. „Táto kampaň rozširuje príbeh okolo vozidla VISION AVTR, ktoré bolo inšpirované franšízou Avatar. Bolo navrhnuté v rámci spolupráce nášho tímu Lightstorm Entertainment a vizionárskych dizajnérov spoločnosti Mercedes-Benz.“ James Cameron, režisér, autor a producent filmu Avatar: Cesta vody, povedal: „Spolu so spoločnosťou Mercedes-Benz sme pripravili kampaň, ktorá vychádza z príbehu ‚Zem je naša Pandora‘ a vyzdvihuje naše spoločné hodnoty spoločenstva, úcty k svetu, v ktorom žijeme, a ekologickej udržateľnosti. Tešíme sa na spustenie tejto kampane aj na predstavenie nášho nového filmu fanúšikom na celom svete.“

Pokročilé digitálne a autonómne technológie, ako aj plnoelektrické vozidlá ukazujú, ako sa značke Mercedes-Benz darí vytvárať túžbu

Mercedes-Benz spolupracuje na filme Avatar

Všade tam, kde to dovolia podmienky na trhu, dôjde do roku 2030 k úplnej elektrifikácii vozového parku Mercedes-Benz. Portfólio medzičasom zahŕňa už osem elektrických vozidiel s akumulátorom: EQA, EQB, EQC, EQE, EQE SUV, EQS, EQS SUV a EQV. Okrem toho treba spomenúť výkonné modely EQE, EQE SUV a EQS od spoločnosti Mercedes-AMG. To znamená, že spoločnosť už v súčasnosti ponúka plnoelektrický model v každom segmente, v ktorom je značka zastúpená.

Modely Mercedes-EQ a vizionárske koncepčné vozidlá ukazujú, čo možno dnes aj v budúcnosti dosiahnuť vďaka inováciám, tímovej práci a spoločnej vôli šetriť prírodné zdroje. Výskumné vozidlo VISION EQXX, ktoré bolo predstavené začiatkom tohto roka, reprezentuje reálny krok smerom do budúcnosti technológie elektrických vozidiel a ekologickej udržateľnosti. Na porovnanie: koncepčné vozidlo VISION AVTR, ktoré bolo predstavené na veľtrhu CES 2020 v Las Vegas, stelesňuje víziu dizajnérov spoločnosti Mercedes-Benz, inžinierov a výskumníkov trendov, ktorá sa týka mobility vo vzdialenej budúcnosti.

„V kampani sa zameriavame na prepojenie bionického dizajnu s technológiou s cieľom posilniť význam spoločnosti a spoločnej existencie ľudí a prírody,“ hovorí Bettina Fetzer, vedúca oddelenia komunikácie a marketingu spoločnosti Mercedes-Benz AG. „Spoločná propagačná kampaň sa začína a je ďalším míľnikom spolupráce medzi spoločnosťou Mercedes-Benz a tvorcami filmu Avatar: Cesta vody a súčasne predstavuje doposiaľ najrozsiahlejšiu spoluprácu značiek medzi spoločnosťou Mercedes-Benz AG a filmom.“

Vozidlo VISION AVTR – inšpirované filmom AVATAR

Vozidlo Mercedes-Benz VISION AVTR je výsledkom výnimočnej globálnej spolupráce medzi značkou AVATAR, jednou z najinovatívnejších filmových značiek v zábavnom priemysle, a značkou Mercedes-Benz, jednou z ôsmich najhodnotnejších značiek sveta (podľa rebríčka Interbrand 2022). Označenie priekopníckeho koncepčného vozidla je skratkou názvu ADVANCED VEHICLE TRANSFORMATION. Biometrické prepojenie v autonómne jazdiacom koncepčnom vozidle umožňuje úplne novú interakciu medzi človekom, strojom a prírodou.

Pevné línie s jedným oblúkom a organická reč tvarov spájajú exteriér a interiér do jedného emocionálneho celku. Udržateľné materiály, napríklad vegánska DINAMICA® z recyklovaných materiálov, rýchlo rastúci Karuun® (ratan), ktorý dokáže prosperovať len v prostredí s biologickou rozmanitosťou, a organická, kompostovateľná technológia akumulátorov vytvárajú uzavreté obehové hospodárstvo. 33 bionických klapiek v zadnej časti vozidla dokáže s pomocou vodiča a prostredníctvom vodiča komunikovať s vonkajším svetom, pričom sa využívajú prirodzene plynúce pohyby a nenápadné gestá.

Namiesto bežného volantu je vozidlo VISION AVTR vybavené multifunkčným ovládacím prvkom na stredovej konzole. Ak cestujúci položí ruku na ovládací prvok, interiér ožije. Vozidlo ho rozpozná podľa jeho srdcovej frekvencie. Keď používateľ jednoducho len zdvihne ruku, inteligentný systém mu na dlaň premietne výber ponuky, ktorá mu umožní intuitívne vyberať medzi rôznymi funkciami.

V spolupráci
transport.sk
Zdroj
TS

Prečítajte si aj

Back to top button