Cestná doprava

Continental uvádza novú pneumatiku pre nakladače a manipulátory

Spoločnosť Continental uviedla na trh pneumatiku CompactMaster EM – novú pneumatiku pre teleskopické manipulátory a kompaktné nakladače. Pneumatika CompactMaster EM má nový dizajn behúňa so zosilnenou ramennou oblasťou a oceľovým nárazníkom z točitých lán. Nová pneumatika je vhodná ako pre poľnohospodárstvo, tak aj pre stavebníctvo

Tomáš Jurtík, Key Account manažér zodpovedný za predaj poľnohospodárskych pneumatík v Čechách a na Slovensku, povedal: „CompactMaster EM je špeciálne navrhnutá tak, aby pomáhala vodičom zvládať náročné a drsné podmienky. Pneumatika je vybavená novou technológiou – špeciálnou behúňovou vrstvou v ramennej oblasti, tzv. korytnačím štítom (technológia Turtle shield) a oceľovým nárazníkom z točitých lán. Masívny dezén a flexibilnejšia konštrukcia nárazníka z oceľového kordu pomáha predchádzať prierazom, poškodeniam dezénu a zároveň ponúka väčšiu stabilitu stroja“.

Technológia Korytnačieho štítu (Turtle Shield) a točitých lán (Twisted Steel), ktoré zabraňujú prepichnutiu a maximalizujú robustnosť

Teleskopické nakladače a manipulátory často vykonávajú zákruty na mieste na tvrdom povrchu, čo zvyšuje bočný tlak na pneumatiku. „Nová konštrukcia z točitého oceľového kordu zaisťuje vysokú tuhosť plášťa v bočnom smere a spolu so zosilnenou ramennou oblasťou chráni pneumatiku pred typickým poškodením ako sú rezy či prepichnutia spôsobené cudzím predmetom,“ povedal Tomáš Jurtík.

“Behúň obsahuje väčšie množstvo materiálu s industriálne štruktúrovaným dezénom, ktorý ponúkne dlhšiu životnosť a ľahšie prejazdy zákrut alebo istejšiu manipuláciu na mieste. CompactMaster EM bola navrhnutá naším výskumným a vývojovým tímom pričom výroba prebieha v našom najmodernejšom výrobnom závode v portugalskom Lousade,“ povedal.

CompactMaster EM: dezén vhodný pre poľnohospodárstvo aj stavebníctvo

Pneumatika CompactMaster EM je ideálna pre vozidlá, ktoré pracujú na spevnených plochách, asfalte, piesku a štrku, či už v poľnohospodárstve alebo v stavebníctve. Nový dezén bol navrhnutý tak, aby odolal bočným silám pri zatáčaní a bol odolnejší voči prierazu od cudzích predmetov. Je tiež schopný pracovať pri rýchlostiach až do 50 kilometrov za hodinu. „Schopnosť cestovať vyššou rýchlosťou ponúka potenciál ušetriť drahocenný pracovný čas,“ dodáva Tomáš Jurtík.

Zdroj
transport.sk
Editor
TS

Prečítajte si aj

Back to top button