Logistika a skladovanie

Program Net Promoter Score – Toyota Material Handling

Program Net Promoter Score – Toyota Material Handling. Wikipedia pod pojmom Net Promoter Score (NPS) približuje, že ide o metriku prieskumu trhu, ktorá je založená na jedinej prieskumnej otázke, v ktorej sa respondentov pýtajú na pravdepodobnosť, či by na základe vlastných skúseností odporučili spoločnosť, produkt alebo službu priateľovi alebo kolegovi.

Viete si dnes predstaviť úspešnú spoločnosť, ktorá nemá dobrý produkt, prepracovaný marketing, lojálnych a motivovaných zamestnancov, vybudovanú sieť servisnej podpory a inovatívny prístup k technológiám vrátane tých zelených?

Skupina Toyota Material Handling Group s viac ako 12 000 zamestnancami iba v Európe a na 44 rôznych európskych trhoch je už niekoľko rokov podľa renomovaného odborného magazínu (DHF Intralogistics) lídrom na trhu výrobcov manipulačnej techniky. Kvalita výrobkov pod značkou TOYOTA je známa na všetkých kontinentoch. Avšak iba kvalita produktu nie je dostatočná na získanie statusu najväčší výrobca vozíkov na svete.

V dnešnom svete manipulačnej techniky sa čím ďalej tým viac udomácňujú pojmy ako automatizácia, LI-ION technológia, priemysel 4.0, autopilot, nulové emisie. Toto všetko predstavuje obrovskú výzvu v dnešnom svete logistiky a skvalitňuje logistické procesy. Zvládnuť ich však spôsobom, aby konečný užívateľ pocítil benefity z nich plynúce a ocenil výslednú efektivitu, pridanú hodnotu či nižšiu nákladovosť, to patrí medzi kľúčové parametre dnes a bude patriť aj v ďalších rokoch.

Program Net Promoter Score – Toyota Material Handling

Práve preto Toyota Material Handling Slovensko od roku 2021 hľadá u svojich partnerov spätnú väzbu v podobe odpovedí na jednoduché otázky. Ako by ste ohodnotili našu schopnosť dodať Vám vozík / službu ktorú potrebujete? Ako by ste ohodnotili kvalitu dodaného vozíka v porovnaní s Vašim očakávaním? Ako by ste ohodnotili úroveň profesionality a priateľskosti nášho zákazníckeho servisu? Na stupnici od 1 do 10, kde hodnotenie na úrovni 1 – 6 vyjadruje kritický postoj a naopak, 9 – 10 vyjadruje vyslovene kladný postoj má zákazník možnosť dať nám svoju spätnú väzbu.

Dva roky praktických skúseností, incidenty, ktorý mohli narušiť zákazníkovu dôveru v produkt alebo službu ale i pochvalné hodnotenia na produkt alebo službu, ktoré naplnili zákaznícke očakávania boli zhutnené vo výsledok, kedy by až 80% našich zákazníkov odporúčalo spoluprácu s Toyota Material Handling Slovensko a iba menej ako 6% má k danej otázke jednoznačne negatívny postoj.

Výsledok je založený na 437 vyplnených prieskumov spokojnosti a úspešnosťou vyzbieraných prieskumov na úrovni 12%. Tento výsledok spoločnosť Toyota Material Handling Slovensko vyniesol na 2 pozíciu v rámci hodnotenia skupiny v Európe, naše ciele sú však vyššie. Pre najbližší rok je našou ambíciou stať sa najlepšie hodnoteným obchodným zastúpením v Európe.

Program NPS sa stal dôležitou súčasťou našich aktivít v celej Európe. Našou snahou je dlhodobo rozvíjať vzťahy s našimi zákazníkmi a počúvať ich pripomienky či návrhy. Neustále sa snažíme zlepšovať naše služby alebo zjednodušiť procesy. Chceme byť aj naďalej dôležitou súčasťou úspechu našich lojálnych zákazníkov.

Zdroj
transport.sk
Editor
TS

Prečítajte si aj

Back to top button