Nechce sa vám čakať na kuriéra? Aplikácia myDPD prináša viac flexibility
Pár klikov na webe a balík je na ceste. Množstvo nákupov, ktoré ľudia robia na internete rastie rýchlym tempom a pre mnohých ľudí je návšteva e-shopov už pravidelná, rutinná záležitosť. Avšak, mnohí poznajú situáciu, keď sa im nedarí zladiť ich časový harmonogram s hodinou, kedy vie kuriér zásielku doručiť na danú adresu. DPD Slovensko teraz tento problem vyriešila novou webovou aplikáciou. Vďaka nej na kuriéra už nie je potrebné čakať. S aplikáciou myDPD má zákazník plnú kontrolu nad tým, kedy a kam mu kuriér balík doručí. Nakupovanie cez internet je tak opäť o niečo jednoduchšie a pohodlnejšie.
Rastúce množstvo tovaru, ktorý ľudia nakupujú na internete si žiada stále lepšie, kvalitnejšie a efektívnejšie doručovanie. Zákazník dnes nechce na zásielku čakať a jej doručenie potrebuje mať pod kontrolou. „Z nakupovania na webe sa pre mnohých ľudí stala doslova rutinná, každodenná záležitosť. Kuriérske spoločnosti sa tejto zmene musia prispôsobiť. Mnohí zákazníci nakupujú v e-shopoch aj niekoľkokrát do týždňa a chcú mať prehľad o svojich zásielkach. Zároveň potrebujú mať možnosť pružne prispôsobovať miesto a čas doručenia,“ hovorí Peter Pavuk, generálny riaditeľ spoločnosti DPD na Slovensku.
Kuriérska spoločnosť DPD spustila na Slovensku webovú aplikáciu myDPD, ktorá zákazníkom internetových obchodov umožňuje plnohodnotne manažovať doručovanie zásielok, ktoré si objednali. Pomocou aplikácie môžu sledovať pohyb zásielok na mape v reálnom čase, môžu si meniť čas a miesto doručenia alebo presmerovať balík na odberné miesto Pickup.
myDPD má responzívny dizajn, ktorý umožňuje jednoduché používanie aj na mobilných telefónoch či tabletoch. Navyše, po registrácií má zákazník možnosť nastaviť si svoje vlastné preferované možnosti dopravy alebo tiež objednávať dopravu pre vlastné zásielky.
„Zákazník dnes nechce čakať na to, kedy mu zavolá kuriér. Vďaka moderným technológiám sa doručovanie zásielok prispôsobuje potrebám ľudí, nie naopak,“ vysvetľuje Peter Pavuk. Na jeseň webovú aplikáciu doplní aj aplikácia pre mobilné telefóny. DPD neustále investuje do modernizácie svojich služieb a pravidelne prináša novinky, ktoré robia samotné doručovanie balíkov rýchlejšie a efektívnejšie.
Vďaka nim sa zvyšuje pohodlie pre odosielateľa aj adresáta zásielky, majú však aj zásadný vplyv na životné prostredie. „Čím je cesta balíka od odosielateľa k príjemcovi jednoduchšia, tým menej kilometrov potrebujú kuriéri najazdiť na doručenie jednej zásielky. Inovácie tak majú priamy vplyv na kvalitu prostredia v našich mestách,“ dodáva Peter Pavuk.