Logistika a skladovanie

cargo-partner spúšťa nový LCL servis cez Rotterdam

cargo-partner spúšťa nový LCL servis cez Rotterdam. Medzinárodný poskytovateľ prepravy a logistiky opäť rozšíril svoju škálu LCL riešení. Predstavil nový týždenný zberný servis námornej prepravy z Číny a Indie do Rotterdamu, ktorý obsluhuje rôzne destinácie v západnej Európe.

Keďže prístavy a sklady v severnej Európe stále čelia silnému preťaženiu a problémom so službami, spoločnosť cargo-partner uznala potrebu poskytnúť svojim zákazníkom väčšiu flexibilitu a rozšíriť ponuku služieb v regióne. V rámci boja proti týmto výzvam zaviedol poskytovateľ logistiky nové týždenné LCL služby z kľúčových ázijských brán ako Šanghaj, Shenzhen a Nhava Sheva do západnej Európy cez prístav v Rotterdame. Nové služby umožňujú flexibilnejšie plánovanie a značnú úsporu času v porovnaní s tranzitom cez hlavné nemecké prístavy.

„Mnohí naši zákazníci v súčasnosti čelia tlaku na náklady a hľadajú spoľahlivé riešenie pre svoje importné zásielky z Ázie – najmä pre destinácie v západnej Európe, ktoré sú zvyčajne veľmi konkurencieschopné,“ vysvetľuje Felix Miletich, Corporate Director Product Management Sea Cargo LCL v cargo-partner. „Našim LCL servisom cez Rotterdam môžeme poskytnúť stabilnú alternatívu k preplneným prístavom v severnej Európe a dosiahnuť synergie na poslednej míli pre zásielky rôzneho pôvodu.“

Po dekonsolidácii vo vyhradenom sklade v Rotterdame profitujú zákazníci z fixných odchodov kamiónov najmenej raz týždenne pre dodávky po celej Európe. Zatiaľ čo servis sa zameriava najmä na krajiny západnej Európy ako Nemecko, Belgicko, Švédsko, Spojené kráľovstvo, Írsko a Španielsko, môže poskytnúť zaujímavú alternatívu aj pre zákazníkov v stredoeurópskych destináciách ako Slovensko, Maďarsko, Česká republika, Rakúsko, Taliansko a Slovinsko.

cargo-partner spúšťa nový LCL servis cez Rotterdam

Jeden z mnohých vlastných zberných servisov cargo-partner

Servis cez Rotterdam je jednou z mnohých konsolidačných služieb námornej prepravy. Sú plne kontrolované spoločnosťou cargo-partner, čím sa zabezpečuje vysoká flexibilita a minimálne riziko škôd pre zákazníkov poskytovateľa logistiky. Door-to-door riešenia od cargo-partner zahŕňajú pre- a on-carriage, colné odbavenie a komplexné logistické služby prostredníctvom európskej siete skladov spoločnosti.

Populárne spojenia z Ázie do Európy cez Pireus, Gdansk a Gdyňu

V minulom roku pribudli do portfólia cargo-partner viaceré vlastné LCL linky, ktoré úspešne prevádzkuje na týždennej báze. Ako alternatíva k železničnej preprave po Novej hodvábnej ceste vzniklo expresné spojenie zo Šanghaja cez grécky prístav Pireus s dekonsolidáciou v jej skladoch v Dunajskej Strede a Sofii. Spoľahlivou vstupnou bránou pre zásielky z Číny sa stal aj poľský prístav Gdansk. Ten umožňuje rýchlu distribúciu v rámci CEE regiónu, najmä pre klientov z Čiech, Slovenska a Maďarska. Pre zásielky z Indie poskytovateľ logistiky využíva aj ďalší poľský prístav, Gdyňu, kam smeruje priama zberná linka z Nhava Shevy s dekonsolidáciou vo vlastnom sklade cargo-partner v Brwinówe pri Varšave.

cargo-partner spúšťa nový LCL servis cez Rotterdam

Strategické zameranie na LCL a západnú Európu

Ako jeden z popredných poskytovateľov LCL prepravy v strednej a východnej Európe prevádzkuje cargo-partner svoje vlastné týždenné konsolidačné LCL linky z viac ako 20 krajín Ázie a Východného Stredomoria do svojho hubu v Ľubľane. Okrem toho bude spoločnosť pokračovať v obsluhe Nemecka prostredníctvom služby „Adria Express“, ktorá spája Áziu s Európou cez Koper, Rijeku a Terst.

Ďalšia vlastná konsolidačná LCL služba cargo-partner, spája Čínu a Nemecko po železnici. Pričom Duisburg využíva ako regionálnu bránu pre východnú a západnú dopravu. Pri pohľade do budúcnosti sa poskytovateľ logistiky strategicky zameral na posilnenie svojej siete v západnej Európe. Nový LCL servis cez Rotterdam predstavuje len jeden aspekt rastúceho portfólia cargo-partner alebo riešenia leteckej, námornej, cestnej dopravy a skladovania v regióne.

Zdroj
transport.sk
Editor
TS, foto: cargo-partner

Prečítajte si aj

Back to top button