Železničná doprava

V mobilnej aplikácii Ideme vlakom je už možné platiť kreditným kontom

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) spustila možnosť platby kreditným kontom už aj v mobilnej aplikácii Ideme vlakom.

Doposiaľ bola táto forma platby dostupná iba pri nákupe prostredníctvom internetového obchodu alebo v pokladniciach. Ako informoval hovorca ZSSK Tomáš Kováč, rozšírenie tejto možnosti do mobilnej aplikácie prinesie zákazníkom zvýhodnenie pri nákupe a vrátení lístka, a tiež zjednodušenie práce so zákazníckym kontom.
„Jednou z výhod kreditného konta ZSSK je získanie peňažného bonusu v hodnote 5 % z každého realizovaného finančného vkladu. Tento bonus si môže zákazník pri platbe kreditným kontom následne uplatniť ako zľavu z cestovného, čím sa mu zníži finálna zaplatená suma za lístky (cestovné doklady),“ priblížil Kováč s tým, že výhodou tohto spôsobu platby je aj odpustenie storno poplatku pri vrátení lístka. Ako dodal, jedinou podmienkou využívania kreditného konta je registrácia zákazníckeho konta ZSSK.

V mobilnej aplikácii zároveň zostáva zachovaná aj možnosť štandardnej platby prostredníctvom platobnej brány. Okrem klasickej platby platobnými kartami sú podľa Kováča zákazníkom k dispozícii aj možnosti platby za cestovné doklady prostredníctvom moderných platobných metód.

Cestujúci vlakmi ZSSK majú v súčasnosti možnosť využiť niekoľko foriem online predaja. „Popri novom responzívnom e-shope a mobilnej aplikácii Ideme vlakom sú stále funkčné aj pôvodné predajné kanály vrátane zjednodušenej mobilnej verzie e-MIL,“ skonštatoval hovorca.

ZSSK však upozorňuje, že v rámci modernizácie predajných kanálov čoskoro pristúpi k vypnutiu starších predajných systémov. Zákazníkom využívajúcim staršie platformy spoločnosť odporúča, aby prešli na novú verziu internetového obchodu a mobilnú aplikáciu. „Po vypnutí starších služieb budú zákazníci automaticky presmerovaní do nového e-shopu,“ doplnil Kováč.

Mobilná aplikácia Ideme vlakom bola spustená v novembri minulého roka. Údaje ZSSK hovoria, že sa prostredníctvom nej predalo už 323.034 lístkov, aplikáciu si stiahlo viac ako 35.000 užívateľov a denne ju využije viac ako 2000 cestujúcich. Najväčší denný počet predaných lístkov prostredníctvom mobilnej aplikácie bol doteraz 2965 kusov, konkrétne 2. mája tohto roka. Najvyššiu dennú tržbu v mobilnej aplikácii ZSSK zaznamenala 12. apríla tohto roka, a to 2639 eur.

Prečítajte si aj

Back to top button