Rôzne

Ktorým pneumatikám dôverujú Slováci najviac?

Ktorým pneumatikám dôverujú Slováci najviac? Z ocenenia Najdôveryhodnejšia značka roka 2024 sa v kategórii pneumatík teší Continental. V reprezentatívnom prieskume ho za najdôveryhodnejšiu značku označilo viac ako 21 percent respondentov. Nasleduje značka Matador.

Fakty

  • Continental triumfoval pred minuloročným víťazom, slovenskou značkou Matador, ktorá taktiež patrí pod krídla nemeckého koncernu
  • Za najdôveryhodnejšiu značku pneumatík pokladá Continental 21,6 percenta respondentov
  • • Continental získal najväčšiu dôveru medzi vodičmi i vodičkami, dominuje najmä v Trenčianskom kraji

Dôvera zohráva kľúčovú úlohu pri ovplyvňovaní spokojnosti zákazníkov a ich lojality, teda dlhodobej náklonnosti. Continental sa stal najdôveryhodnejšou značkou pneumatík medzi slovenskými vodičmi i vodičkami. Najvyššiu úroveň dôvery dosiahol v Trenčianskom kraji (27,7 %). Tento úspech medzi spotrebiteľmi potvrdzuje pretrvávajúce odhodlanie spoločnosti ponúkať kvalitné, udržateľné pneumatiky,
na ktoré sa zákazníci môžu spoľahnúť za akýchkoľvek podmienok. Všetky pneumatiky Continental kladú dôraz na bezpečnosť, vynikajúce jazdné vlastnosti a čo najlepší zákaznícky zážitok.

„Sme veľmi hrdí na to, že značka Continental je vnímaná ako symbol dôvery a kvality. Toto ocenenie nás inšpiruje k tomu, aby sme neustále vytvárali výrobky, ktoré spĺňajú očakávania našich zákazníkov. Vnímam ho ako uznanie pre všetkých – od kolegov vo vývoji a výrobe až po predajcov a používateľov, ktorí jazdia na našich pneumatikách,“ povedala Magda Nagy, riaditeľka marketingu spoločnosti Continental Barum s.r.o.

Vodiči na cestách musia počítať s celým radom najrôznejších povrchov a situácií. Preto je dobre sa spoľahnúť na pneumatiky, ktorým skutočne dôverujete a ktoré vás nenechajú v štichu. Spoľahlivosť pneumatík Continental potvrdzuje aj fakt, že sa pravidelne umiestňujú na popredných priečkach v testoch pneumatík renomovaných auto-moto klubov a médií.

O titul súťažilo viac ako 800 značiek v 88 kategóriách

Prieskum Najdôveryhodnejšia značka roka realizuje agentúra Atoz v spolupráci s prieskumnou agentúrou NIQ . Do deviateho ročníka ankety sa zapojilo 2000 spotrebiteľov. O ich priazeň sa uchádzalo viac ako 800 značiek v 88 kategóriách. Víťazi, ktorí sa presadili v silnej konkurencii, budú môcť používať titul Najdôveryhodnejšia značka počas nasledujúceho roka.

Editor
Peter Magerčiak

Prečítajte si aj

Back to top button