Motorizmus

Značka Peugeot odhalila svoju novú identitu a nové logo

Vo štvrtok 25. februára 2021 odhalila značka  PEUGEOT svoje nové logo a novú stratégiu značky. Od roku 1850 mala značka PEUGEOT desať po sebe nasledujúcich logotypov a každé z nich s emblémom leva. PEUGEOT DESIGN LAB – dizajnové štúdio značky dnes vytvorilo jeho jedenástu verziu: pôsobivejšiu, kvalitnejšiu a elegantnejšiu.

Súčasné logo, uvedené v roku 2010, si už žiadalo zmenu a zavŕšilo tak posun značky k vyššiemu štandardu. Automobilka za posledných desať rokov prepracovala  svoje automobily  a vynovené logo podľa nej musí s nimi držať krok. Na začiatku roku 2021 s uvedením nového modelového radu, ktorý bude korunovaný novým modelom PEUGEOT 308, s novou webovou stránkou a so zrodením koncernu STELLANTIS, sa „planéty dali opäť do rovnováhy.“ PEUGEOT má skúsenosti so všetkými revolúciami: priemyselnou, technologickou, politickou, sociálnou, digitálnou a teraz aj s environmentálnou a energetická premena a mobilita s nulovými emisiami je v srdci stratégie značky pre budúcnosť v oblasti udržateľných zdrojov.

DNA značky

Počas uplynulých desiatich rokov prešla celá ponuka produktov ohromujúcim posunom k vyššiemu štandardu. Vďaka tomu získali modely značky PEUGEOT viaceré ocenenia: PEUGEOT e-Expert získal v roku 2021 cenu International Van of The Year, PEUGEOT Partner ju získal v roku 2019, trikrát v rade získala značka ocenenie Car Of The Year (PEUGEOT 308 v roku 2014, PEUGEOT 3008 v roku 2017 a PEUGEOT 208 v roku 2020). A predstavila kompletný elektrifikovaný rad osobných aj ľahkých úžitkových vozidiel.

FOTO: PEUGEOT

Tento posun k vyššiemu štandardu a zároveň aj posun v hodnotách sa teraz zdokonaľuje prácou na dizajne samotnej značky. Nové logo podľa automobilky zosobňuje to, „čo PEUGEOT znamenal včera, to, čo PEUGEOT znamená dnes a to, čo bude PEUGEOT znamenať zajtra. Znak v podobe leva bol vždy súčasťou značky. Hrdo apeluje na hodnoty PEUGEOT.“ Logo bolo navrhnuté, aby zotrvalo. „Význam tohto znaku je nadčasová, univerzálna a multikultúrna forma identity.“

S novým znakom sa značka PEUGEOT vydáva dobyť nové územia, zrýchliť svoj medzinárodný rast, exportovať francúzsky štýl a know-how ako aj francúzsku eleganciu. PEUGEOT začína písať novú kapitolu svojej histórie. Teraz má nový záväzok voči svojim zákazníkom. Transformovať spoločne trávený čas na kvalitne strávený čas.

Zdroj
transport.sk
Editor
Tlačová správa

Prečítajte si aj

Back to top button