Motorizmus

Značka Peugeot odhalila svoju novú identitu a nové logo

Vo štvrtok 25. februára 2021 odhalila značka  PEUGEOT svoje nové logo a novú stratégiu značky. Od roku 1850 mala značka PEUGEOT desať po sebe nasledujúcich logotypov a každé z nich s emblémom leva. PEUGEOT DESIGN LAB – dizajnové štúdio značky dnes vytvorilo jeho jedenástu verziu: pôsobivejšiu, kvalitnejšiu a elegantnejšiu.

Súčasné logo, uvedené v roku 2010, si už žiadalo zmenu a zavŕšilo tak posun značky k vyššiemu štandardu. Automobilka za posledných desať rokov prepracovala  svoje automobily  a vynovené logo podľa nej musí s nimi držať krok. Na začiatku roku 2021 s uvedením nového modelového radu, ktorý bude korunovaný novým modelom PEUGEOT 308, s novou webovou stránkou a so zrodením koncernu STELLANTIS, sa „planéty dali opäť do rovnováhy.“ PEUGEOT má skúsenosti so všetkými revolúciami: priemyselnou, technologickou, politickou, sociálnou, digitálnou a teraz aj s environmentálnou a energetická premena a mobilita s nulovými emisiami je v srdci stratégie značky pre budúcnosť v oblasti udržateľných zdrojov.

DNA značky

Počas uplynulých desiatich rokov prešla celá ponuka produktov ohromujúcim posunom k vyššiemu štandardu. Vďaka tomu získali modely značky PEUGEOT viaceré ocenenia: PEUGEOT e-Expert získal v roku 2021 cenu International Van of The Year, PEUGEOT Partner ju získal v roku 2019, trikrát v rade získala značka ocenenie Car Of The Year (PEUGEOT 308 v roku 2014, PEUGEOT 3008 v roku 2017 a PEUGEOT 208 v roku 2020). A predstavila kompletný elektrifikovaný rad osobných aj ľahkých úžitkových vozidiel.

FOTO: PEUGEOT

Tento posun k vyššiemu štandardu a zároveň aj posun v hodnotách sa teraz zdokonaľuje prácou na dizajne samotnej značky. Nové logo podľa automobilky zosobňuje to, „čo PEUGEOT znamenal včera, to, čo PEUGEOT znamená dnes a to, čo bude PEUGEOT znamenať zajtra. Znak v podobe leva bol vždy súčasťou značky. Hrdo apeluje na hodnoty PEUGEOT.“ Logo bolo navrhnuté, aby zotrvalo. „Význam tohto znaku je nadčasová, univerzálna a multikultúrna forma identity.“

S novým znakom sa značka PEUGEOT vydáva dobyť nové územia, zrýchliť svoj medzinárodný rast, exportovať francúzsky štýl a know-how ako aj francúzsku eleganciu. PEUGEOT začína písať novú kapitolu svojej histórie. Teraz má nový záväzok voči svojim zákazníkom. Transformovať spoločne trávený čas na kvalitne strávený čas.

V spolupráci
transport.sk
Zdroj
Tlačová správa

Prečítajte si aj

Back to top button