„Držíme spolu” – unikátna spoločná kampaň BMW AG a Mercedes-Benz Mníchov
Predvianočný čas prináša viaceré prekvapenia: za desiatym okienkom adventného kalendára mníchovského predajcu Mercedes-Benz žiari model BMW iX3. A súčasťou vianočnej výzdoby v priestoroch BMW Welt je model Mercedes-Benz EQC 400. Podnet na takúto automobilovú výmenu medzi dvoma konkurentmi z prémiového segmentu vzišiel zo spoločného želania. Jeho zámerom je v týchto obzvlášť ťažkých časoch podporiť lokálnych podnikateľov v Mníchove a vyslať v bavorskom hlavnom meste signál na spolupatričnosť.
Už 18. raz sa v predvianočnom čase premení sklenené priečelie mníchovského predajcu Mercedes-Benz na nadrozmerný adventný kalendár. V minulosti sa každý deň za okienkami nachádzali jednotlivé modely stuttgartského výrobcu. Tento rok sa takýmto spôsobom za 24 okienkami adventného kalendára prezentujú so svojimi produktmi lokálni výrobcovia z Mníchova. Ide o súčasť iniciatívy Nakupujte lokálne, ktorá sa zameriava na spolupatričnosť a súdržnosť v meste.
Mottom akcie je Držíme spolu, ktorým sa už viac ako 100 rokov riadia aj v Mníchove sídliaca automobilka BMW a mníchovský predajca Mercedes-Benz. Obaja celosvetoví prémioví konkurenti sa v predvianočnom čase veľmi ochotne dohodli na spolupráci, ktorá pomôže zviditeľniť aj lokálnych výrobcov. Výsledkom je, že za desiatym okienkom adventného kalendára mníchovského predajcu Mercedes-Benz sa nachádza model BMW iX3 a súčasťou vianočnej výzdoby v priestoroch BMW Welt sa stal model Mercedes-Benz EQC 400.
Týmto spôsobom sa okrem lokálnych výrobcov upriami pozornosť aj na oba elektrické automobily. Okolo mníchovského predajcu Mercedes-Benz prejde denne približne 180 000 vozidiel a bránami priestoru BMW Welt ročne prejdú viac ako 3 milióny návštevníkov, takže ide o jednu z najobľúbenejších atrakcií mesta Mníchov. O veľkú pozornosť v rámci regiónu sa zaslúžia aj sociálne siete automobiliek BMW a Mercedes-Benz.