Cestná doprava

winkler: spoľahlivý partner v náhradných dieloch

Nemecká spoločnosť winkler zamestnáva vo svojich 42 lokáciách takmer 1 600 zamestnancov a ponúka širokú paletu približne 200 000 náhradných dielov. S cieľom každý deň pomáhať servisom, vlastníkom úžitkových vozidiel, prevádzkovateľom autobusov a poľnohospodárom pôsobí v siedmich krajinách vrátane Slovenska a Českej republiky.

Sídlo spoločnosti sa nachádza v nemeckom Stuttgarte, no okrem Nemecka a spomínaného Slovenska a Českej republiky pôsobí tiež v Rakúsku, vo Švajčiarsku, v Poľsku a Lotyšsku. Svoj úspech a povesť spoľahlivého partnera si spoločnosť vybudovala poskytovaním na mieru šitých, špecifických riešení, ktoré vďaka nej zákazníci dostanú na jednom mieste, profesionálne a rýchlo. Na Slovensku má winkler až osem pobočiek – v Bratislave, Košiciach, Nových Zámkoch, Poprade, Senici, Sládkovičove, Žiline a vo Zvolene.

Všetko pre nákladné a úžitkové vozidlá

Dcérska spoločnosť winkler Truck and Trailer Parts, zabezpečujúca náhradné diely pre úžitkové vozidlá, funguje ako samostatný podnik. Prostredníctvom lokálnych obchodných partnerov exportuje kompletný sortiment dielov pre úžitkové vozidlá do celého sveta. Predajcovia spoločnosti dokážu komunikovať v 11 rôznych jazykoch. Na to, aby bol celý sortiment dostupný zákazníkom rýchlo a spoľahlivo, využíva winkler Truck and Trailer Parts prepracovanú logistickú sieť winkler Logistik.

V troch z najväčších centrálnych skladov dielov pre úžitkové vozidlá v Európe má winkler Logistik skladom viac než 200 000 náhradných dielov pre nákladné automobily, prívesy, návesy, autobusy, dodávkové vozidlá a poľnohospodárske stroje. Vďaka výkonnej koncepcii skladovania a logistiky dokáže spoločnosť zabezpečiť, aby zákazníci dostali potrebný náhradný diel za čo najkratší čas. Každý deň sa tak odosiela približne 200 ton tovaru.

Ocenenie kvality

Kvalitu služieb spoločnosti winkler nedávno podčiarkol zisk ocenenia Značka roka v kategórii „predajca náhradných dielov pre nákladné autá a autobusy“. To získal winkler na základe hlasovania čitateľov časopisov Trans Aktuell, Lastauto omnibus a Fernfahrer a online portálu eurotransport.de.

„Ako väčšinu spoločností, aj nás pandémia koronavírusu a s ňou súvisiace obmedzenia kontaktov postavili pred výzvy. Spoliehame sa na kontakt so zákazníkom a individuálne poradenstvo – a najlepšie priamo,“ vysvetľuje Ralf Dannhäuser, vedúci predaja spoločnosti winkler.

„Vďaka zvýšenému telefonickému kontaktu a schopnosti komunikovať prostredníctvom našej aplikácie winkler NOW sme boli zákazníkom napriek všetkým nepriaznivým stránkam vždy k dispozícii. Tiež sme boli schopní vždy poskytnúť možnosť vyzdvihnutia v našich závodoch. V našom internetovom obchode sme zákazníkom ponúkli aj alternatívnu možnosť objednania, ktorá bola veľmi dobre prijatá a široko používaná. Napriek napätej situácii v oblasti dodávok sme dokázali udržať našu obvyklú vysokú dostupnosť a vždy dodať správne náhradné diely, na správne miesto, v správnom čase,“ hovorí Dannhäuser. V budúcnosti sa chce winkler naďalej spoliehať na osobný kontakt so svojimi zákazníkmi, zároveň ale chce rozšíriť aj možnosti digitálnych kontaktov.

V spolupráci
transport.sk

Prečítajte si aj

Back to top button