Cestná doprava

UTA One® next už podporuje aj slovenský mýtny systém

UTA One® next už podporuje aj slovenský mýtny systém. Spoločnosť UTA Edenred, popredný poskytovateľ služieb v oblasti mobility v Európe a člen skupiny Edenred, rozšírila použiteľnosť svojich interoperabilných mýtnych jednotiek UTA One® next na Slovensko.

Palubná jednotka (OBU) kompatibilná so sieťou 4G pre sieť European Electronic Toll Service (EETS) teraz zahŕňa 18 mýtnych kontextov v 16 európskych krajinách. Zákazníci spoločnosti UTA Edenred teraz môžu aktivovať mýtny kontext na Slovensku v centre UTA Service Center. Ten sa následne inštaluje do jednotky OBU formou online aktualizácie.

Olaf Schneider, riaditeľ pre oblasť mýtnych a podnikových služieb v spoločnosti UTA Edenred,
uvádza: „UTA One next je inteligentné riešenie na rýchle a efektívne spracovanie mýta
v Európe. Snažíme sa rozširovať jeho funkcie a možnosti a pridávame nové mýtne kontexty,
aby sme zjednodušovali mobilitu našich zákazníkov.“
Vďaka 18 mýtnym kontextom v 16 krajinách je riešenie UTA One next najkomplexnejším riešením EETS na trhu.

Mýtna jednotka UTA One® next už podporuje aj slovenský mýtny systém

Okrem mýta na Slovensku podporuje jednotka UTA One next aj systémy v Belgicku (vrátane tunela Liefkenshoektunnel), Nemecku, Francúzsku, Taliansku (vrátane lodnej prepravy Caronte), Rakúsku, Poľsku (A4, Katovice – Krakov a sieť komunikácií e-TOLL), Maďarsku, Bulharsku, Portugalsku, Španielsku, Nórsku (vrátane lodnej prepravy, mostov, tunelov a diaľnic), Švédsku (mosty a lodná preprava), Dánsku (mosty a lodná preprava) a Švajčiarsku (vrátane Lichtenštajnska). Ďalšia podpora pre mýtne systémy v Slovinsku, Chorvátsku, Českej republike a Dánsku je v štádiu vývoja.

Jednotku UTA One next je možné použiť vo vozidlách s hmotnosťou 3,5 tony alebo vyššou. Vďaka tomu je jednotka OBU ideálnym riešením pre medzinárodné spoločnosti, na ktoré sa v prípade vozidiel s hmotnosťou vyššou ako 3,5 tony s platnosťou od 1. júla vzťahuje rozšírenie
mýtnej povinnosti v Nemecku.

Editor
Peter Magerčiak

Prečítajte si aj

Back to top button