Logistika a skladovanie

STILL prišiel s novou produktovou líniou

STILL prišiel s novou produktovou líniou. S novou radou produktov s názvom „Classic-Line“ prichádza nemecký expert na intralogistiku so základným riešením pre materiálový tok vo vysokej kvalite.

Nová línia je tak určená pre zákazníkov, ktorí chcú špičkové vysokozdvižné vozíky v nižšej výbave. STILL rozdelením portfólia na dve línie – „Xcellence Line“ a „Classic Line“ reaguje na meniace sa požiadavky zákazníkov a rastúci dopyt po štandardizovanej manipulačnej technike so zameraním na kľúčové funkcie.

„Make intralogistics smart. Together.“ V súlade s týmto mottom STILL už viac ako 100 rokov vyvíja intralogistické riešenia, ktoré presne zodpovedajú potrebám ich zákazníkov. Preto sa nemecká spoločnosť rozhodla reagovať na konkrétne potreby zákazníkov. Po dlhšom období, keď zákazníci volali po rýchlejších, výkonnejších a technicky sofistikovanejších vozíkoch, aby dokázali plniť dynamickejšie a zložitejšie nastavenie najmä v oblasti e-commerce, začal rásť segment trhu s dopytom po ľahko a cenovo dostupných vozíkoch s menej zložitými aplikáciami pre časovo kratšiu prevádzku.

„Nie všetky technologické vymoženosti sú tým najlepším riešením pre každého. Niektorí zákazníci vyslovene potrebujú jednoduchšiu techniku dostupnú vo vopred nakonfigurovaných verziách vybavenia, bezpečnú a vysoko kvalitnú, spĺňajúcu jeho požiadavky pre procesy v prevádzke,“ vysvetľuje Frank Müller, senior viceprezident STILL Brand Management.

STILL prišiel s novou produktovou líniou

Záväzok STILL: Najvyššia kvalita a najlepšie služby

STILL s cieľom osloviť oba segmenty formou konkrétneho portfólia, jednak etablovaný prémiový trh a na druhej strane trh štandardizovaných riešení základnej úrovne, na ktoré sa doteraz podrobnejšie nezameriaval, prišiel s produktovými líniami „Xcellence Line“ a „Classic Line“. Obe zahŕňajú portfólio inovatívnych vysokozdvižných vozíkov a skladového vybavenia v najvyššej kvalite a s najlepšími službami. STILL kladie veľký dôraz na vysokokvalitné komponenty a maximálnu bezpečnosť svojej technike každej línie. Všetci zákazníci sa zároveň môžu spoľahnúť na odborné poradenstvo a komplexnú sieť služieb STILL – bez ohľadu na to, aké portfólio produktov si zvolia.

Línia STILL Xcellence Line

„Xcellence Line“ (X-Line) zahŕňa všetky doterajšie vozíky portfólia STILL s niekoľkými výnimkami. Najinovatívnejšia technológia a najvyššia efektivita, ktorá umožňuje vysoký stupeň variácií a prispôsobení – to sú hlavné vlastnosti tejto línie, ktoré ostávajú aj naďalej. Tieto priemyselné vozíky sú vyrobené pre najnáročnejšie intralogistické výzvy, dlhé zmeny a obsahujú nadštandardné aplikácie.

Široká škála príslušenstva, asistenčných systémov a možností automatizácie tiež ponúka zákazníkom všetky možnosti prispôsobenia konfigurácie podľa ich individuálnych požiadaviek. Hlavným ťahúňom X-Line bude ďalšia generácia elektrických vysokozdvižných vozíkov STILL: séria RXE. Postupne nahradí existujúcu radu RX vo všetkých hmotnostných triedach a nastaví nové štandardy v oblasti energetickej účinnosti a udržateľnosti.

STILL prišiel s novou produktovou líniou

Línia STILL Classic Line

„Classic Line“ (C-Line) ponúka štandardizované riešenia základnej úrovne zredukované na základné funkcie za atraktívnych podmienok. Tieto vozíky sú k dispozícii s vopred nakonfigurovanými balíkmi vybavenia, a preto sú rýchlo dostupné – dokonca jednoducho a pohodlne prostredníctvom e-shopu STILL. So C-Line zákazníci získajú inteligentné riešenia pre jednoduché procesy – funkčné, najlepšie vyhovujúce a so štandardnou vysokou úrovňou kvality. Do C-Line pribudnú niektoré skladové zariadenia a vysokozdvižné vozíky z existujúceho portfólia STILL, no ťažiskom budú aj novinky, ktoré budú postupne dopĺňať a ďalej rozširovať portfólio tejto línie.

Priame cielenie na zákazníka s riešeniami na mieru

Vyvíjať manipulačnú techniku a riešenia podľa potrieb zákazníkov a predvídať trendy a zmeny hneď od začiatku bolo vždy kľúčovým pilierom obchodného úspechu spoločnosti STILL. Čím sú trh a požiadavky zákazníkov diferencovanejšie, tým dôležitejšie je mať produktové rady zamerané na zákazníka. „Pozorne počúvame našich zákazníkov, detailne spoznávame ich výzvy a maximálne sa snažíme porozumieť ich procesom,“ vysvetľuje Frank Müller. To v kombinácii s rôznorodým portfóliom umožňuje ponúknuť všetkým zákazníkom presne také riešenie, ktoré dokonale zodpovedá ich požiadavkám a prevádzkovej realite. „Sme presvedčení, že toto – popri konkurencieschopnom portfóliu a smart službách – je kľúč k úspechu intralogistiky budúcnosti,“ dodáva Frank Müller.

Zdroj
transport.sk
Editor
TS

Prečítajte si aj

Back to top button