Logistika a skladovanie

Najnovší AGV vozík od Toyoty MH

Najnovší AGV vozík od Toyoty MH. Autopilot CDI120: Najnovší AGV vozík od Toyoty je určený na automatizovanú horizontálnu prepravu.

Toyota Material Handling Europe posunula svoju hranicu v oblasti automatizácie v logistike: CDI120, AGV vozík špeciálne navrhnutý ako nosič paliet. CDI120 je výkonným, kompaktným a intuitívnym riešením pre horizontálny presun tovarov, ktorý je schopný pridať novú dimenziu v logistike CDI120 dokonale zapadá medzi ostatné automatizované vozíky spoločnosti Toyota Material Handling Europe ako sú ich ťahače, nízkozdvižné vozíky, zakladače, vozíky s protizávažím a retraky a vytvára tak komplexnú flotilu, ktorá dokáže splniť všetky potreby zákazníka.

Kompaktný a ekonomicky efektívny

CDI120 bol od základov vyvinutý ako čistokrvný Autopilot. Umožnilo nám to úplne prehodnotiť mnohé aspekty tohto AGV vozíka od samotného tvaru a veľkosti cez spôsob navigácie až po bezpečnostné prvky s cieľom maximálneho využitia pre zákazníka. Prvú vec, ktorú si mnohí používatelia všimnú je to, že CDI120 nemá vidlice. Namiesto toho nakladá paletu tak, že sa dostane pod ňu a zdvihne ju zospodu, pomocou prejazdovej stanice sa vždy zabezpečí presné a efektívne naloženie paliet s hmotnosťou až 1200 kg.

Mimoriadne kompaktný dizajn CDI120 – so zabudovaným skenerom a snímačmi v podvozku, v kombinácii s konštrukciou diferenciálneho pohonu – umožňuje efektívnu manipuláciu aj v úzkych priestoroch a nízkych stropoch. CDI120 pri svojom pohybe dokáže „vidieť“ objekty na vzdialenosť až 30 metrov.

Odometria a lokalizácia na základe okolia sa používa na presnú navigáciu v priestore. Lokalizačný algoritmus je dostatočne sofistikovaný na to, aby dokázal dynamicky identifikovať predmety pridané do prostredia. Medzitým bezpečnostné prvky štandardu Toyota zaisťujú bezpečnú prepravu vrátane predných a bočných detekčných polí, modrého LED výstražného svetla a núdzového zastavenia.

Rastie rovnako rýchlo ako Vaše potreby

CDI120 je viac ako samostatný vozík. Funguje bez problémov ako súčasť automatizovanej flotily a komunikuje s ostatnými AGV vozíkmi od Toyoty a štandardným riadiacim systémom T-ONE. Ten je vyvinutý interne spoločnosťou Toyota. Dokážeme tak integrovať a dohliadať na všetku skladovú techniku s cieľom optimalizácie efektivity a času spracovania logistickej zákazky.

Táto funkcionalita dáva operátorom maximálnu flexibilitu. Môžu spúšťať prepravné úlohy AGV vozíka CDI 120 manuálne (prostredníctvom systému riadenia skladu alebo privolávacích tlačidiel) alebo prostredníctvom softvéru. Vozíky sa dajú konfigurovať pre rôzne vopred nastavené trasy (z bodu A do bodu B, slučka alebo milk run). A definovať priority, ktoré možno za chodu upravovať tak, aby bol zachovaný nepretržitý tok materiálu. Týmto sa zabráni prerušeniam a zvyšuje sa finančná efektívnosť riešenia.

Najnovší AGV vozík od Toyoty MH

„CDI120 sme navrhli tak, aby bol viac než špičkový. Dôležitým cieľom pri jeho vývoji bolo poskytnúť nákladovo efektívny spôsob transportu paliet, ktorý bez problémov spolupracuje s našimi zakladačmi a vysokozdvižnými vozíkmi. Optimalizuje to návratnosť investícií pre našich zákazníkov,“ vysvetlila Maria Carlsson – produktová manažérka pre automatizované vozíky, Toyota Material Handling Europe.

„Vďaka automatizovanému plánovaniu a realizácii trás v prostredí softwaru T-ONE je možné rozdeliť prepravu z bodu A do bodu B na viacstupňovú úlohu zahŕňajúcu rôzne typy vozíkov. Napríklad pomocou kombinácie nákladovo efektívneho CDI120 na horizontálnu prepravu s vertikálnou manipuláciou prostredníctvom výkonného retraku RAE.“
To zákazníkom prejaví nielen v návratnosti investícií, ale aj v úsporách priestoru a energie.

„Keďže je T-ONE ľahko konfigurovateľný pre rôzne toky a veľkosti operácií, flotila vozíkov CDI120 môže byť svojou veľkosťou flexibilná (môže sa meniť a rozširovať podľa potreby zákazníka). Majitelia a manažéri sa môžu rozhodnúť, či budú automatizáciu implementovať formou postupného rozširovania alebo formou veľkého tresku (veľkým automatizačným projektom). V oboch prípadoch sa ukážu výhody automatizácie bez prerušenia a v súlade s ich potrebami a obchodnými prioritami.“

Zdroj
transport.sk
Editor
TS

Prečítajte si aj

Back to top button