Kaufland pokračuje v digitalizácii, predstaví online trhovisko
Spoločnosť Kaufland podniká ďalšie kroky v oblasti digitalizácie a v roku 2023 predstaví na Slovensku a v Českej republike koncept online trhoviska. Tento krok položí základ pre digitálnu expanziu spoločnosti a obchodníkom v online priestore ponúkne možnosť objaviť nové cieľové skupiny a osloviť ďalších zákazníkov prostredníctvom online trhovísk Kaufland.sk a Kaufland.cz.
V Nemecku patrí online trhovisko spoločnosti Kaufland s ponukou viac ako 30 miliónov non-food produktov a s viac ako 7 000 predajcami k najúspešnejším. Zákazníci tu nájdu veľký výber tovaru zo sortimentu elektroniky, potrieb pre domácnosť, záhradu a pod. Špecifikom tejto platformy je, že väčšinu produktov ponúkajú národní a medzinárodní online obchodníci, ktorí využívajú trhovisko ako predajný kanál. Otvorenie nových online trhovísk na Slovensku a v Čechách predstavuje štartovací signál na spustenie „Kaufland Global Marketplace” – technológie, ktorá ponúkne rýchly a jednoduchý prístup k medzinárodnému online obchodu a s ktorou začína spoločnosť Kaufland svoju digitálnu expanziu.
Obchodný reťazec Kaufland prevádzkuje viac ako 1 350 predajní v ôsmich krajinách a je jedným z najväčších predajcov na Slovensku a v Českej republike. Značka tak poskytuje vysokú národnú a medzinárodnú prestíž, či už v online priestore alebo v kamenných predajniach. Online obchodníkom tak dokáže zabezpečiť optimálny dosah ich ponuky na jednotlivých trhoch, možnosť objaviť nové cieľové skupiny a osloviť milióny ďalších zákazníkov prostredníctvom predajných kanálov, špecifických pre danú krajinu.
Obchodníci budú môcť s jednou registráciou predávať svoje produkty na online trhovisku na Slovensku, v Českej republike a v Nemecku. Vďaka prepojenej technológii viacerých trhovísk umožní Kaufland Global Marketplace jednoduchým spôsobom medzinárodnú expanziu. Prevádzkovateľom tejto technológie je tím z Nemecka. Táto platforma tak môže pomôcť rásť obchodníkom akejkoľvek veľkosti, a to aj za hranicami ich krajiny. Existujúce medzinárodné technologické partnerstvá zjednodušia pripojenie obchodníkov na Kaufland Global Marketplace a umožnia rýchly štart.
Obchodníci, ktorí sa zaregistrujú v predstihu, môžu na oboch nových trhoviskách predávať po dobu šiestich mesiacov od spustenia bez základných poplatkov a bez provízií z predaja. Navyše získajú aj osobnú reklamnú podporu. Vzhľadom na to, že celý predajný proces realizuje Kaufland.de, môžu obchodníci veľmi jednoducho používať štandardizované procesy trhoviska. Okrem toho poskytne platforma množstvo komplexných služieb, ako napríklad marketing vo vyhľadávačoch, spracovanie platieb a podpora služieb zákazníkom.