Logistika a skladovanie

Jednoduché doručenie s aplikáciou myDPD

Jednoduché doručenie s aplikáciou myDPD. Vďaka novej mobilnej aplikácii myDPD už nie je nutné na kuriéra čakať a doručovanie zásielky si adresát dokáže pružne prispôsobiť niekoľkými klikmi v mobilnom telefóne.

Kuriérska spoločnosť DPD spustila na Slovensku mobilnú aplikáciu, vďaka ktorej majú zákazníci internetových obchodov o svojich objednávkach dokonalý prehľad. Pohyb zásielky dokážu sledovať v reálnom čase a jednoducho meniť miesto a čas doručenia tak, ako im vyhovuje.

Zákazníci internetových obchodov chcú mať prehľad o tom, kde sa ich zásielka nachádza a kedy bude doručená. Ak im miesto a čas nevyhovujú, potrebujú mať možnosť ich jednoducho zmeniť. Práve to umožňuje najnovšia mobilná aplikácia myDPD, vďaka ktorej sa doručovanie balíkov stáva výrazne jednoduchšie.

Moderné rozhranie aplikácie je navrhnuté tak, aby mal zákazník o svojich zásielkach dokonalý prehľad. Personalizované notifikácie ho informujú o plánovanom čase doručenia. Navyše, trasu balíka môže sledovať na mape v reálnom čase, pričom časový interval doručenia sa aktualizuje každú minútu.

Jednoduché doručenie s aplikáciou myDPD

„Ľudia, ktorí nakupujú na internete pravidelne, očakávajú častokrát aj viacero balíkov súčasne. O pohybe svojich zásielok tak potrebujú mať prehľad. Nemôžu sa prispôsobovať a viazať na príchod kuriéra. Práve naopak, potrebujú, aby sa pohyb zásielky prispôsobil ich potrebám, a to v DPD zohľadňujeme pri vytváraní nových služieb a riešení,” vysvetľuje Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD na Slovensku.

Ak adresátovi plánovaný čas doručenia nevyhovuje, môže si ho jednoducho zmeniť. V aplikácii sa dá jedným klikom zásielku presmerovať na novú adresu, do odberného miesta Pickup alebo samoobslužného boxu. Rovnako ľahké je tiež zmeniť dátum doručenia tak, aby adresátovi vyhovoval.

„Mobilná aplikácia zvýši pohodlie zákazníkov internetových obchodov, ktorí sa dostanú k objednávkam v čase a mieste, ktorý im najviac vyhovuje. Vďaka nej sa však aj zvýši samotná efektivita doručovania, čo nám umožní najazdiť v mestách menej kilometrov a znižovať tak dopad doručovania na životné prostredie. Podľa našich skúseností z iných krajín dokáže využívanie aplikácie znížiť environmentálnu stopu poslednej míle až o 5 percent,” dodáva Peter Pavuk.

Zdroj
transport.sk
Editor
TASR

Prečítajte si aj

Back to top button