Logistika a skladovanie

Gebrüder Weiss predstavuje nový digitálny systém ETA

Spoločnosť Gebrüder Weiss rozširuje rozsah digitálnych služieb o systém výpočtu odhadovaného času doručenia zásielky v reálnom čase. Svojim zákazníkom chce poskytovať služby v súlade so stratégiou: „To najlepšie z oboch svetov“ v zmysle ľudského a digitálneho know-how.

Kedy bude moja zásielka doručená? Zákazníci spoločnosti Gebrüder Weiss teraz dostanú na túto otázku ešte presnejšiu odpoveď. K dnešnému dňu logistická spoločnosť zavádza nový systém ETA, ktorý vypočíta predpokladaný čas doručenia zásielky. V závislosti od dopravnej situácie nový systém Gebrüder Weiss neustále prepočítava a aktualizuje odhadovaný čas doručenia akejkoľvek zásielky. Informácia má formát 2-hodinového časového okna. Zákazníci môžu online sledovať trasu zásielky v reálnom čase a vidieť predpokladaný čas doručenia. Spoločnosť Gebrüder Weiss ponúka túto digitálnu službu pre zbernú a celovozovú nákladnú prepravu s akoukoľvek cieľovou destináciou doručenia v rámci svojej hustej medzinárodnej  siete vlastných pobočiek od Bazileja na západe až po Tbilisi v Gruzínsku na východe.

Jürgen Bauer, člen Predstavenstva spoločnosti Gebrüder Weiss (FOTO: GW)

Digitálna stratégia: „To najlepšie z oboch svetov“

Spustenie nového systému ETA je súčasťou digitálnej stratégie Gebrüder Weiss. Ako spoločnosť uvádza, v posledných rokoch podnikla veľa krokov na ďalšie rozšírenie svojho digitálneho know-how. Strategickým cieľom spoločnosti je ponúknuť optimálnu kombináciu ľudského potenciálu a digitálnych nástrojov. „Toto nás jasne odlišuje od čisto digitálnych nováčikov na trhu, ktorí poskytujú digitálnu platformu, ale bez vlastných aktív majú len limitované možnosti aktivít na trhu, ako ukazuje aj súčasná situácia počas korónovej krízy,“ hovorí Jürgen Bauer, člen Predstavenstva spoločnosti Gebrüder Weiss.

Spoločnosť komunikuje tento kombinovaný prístup ako „Najlepší z oboch svetov“ a to tiež v súvislosti so sloganom „GW hýbe svetom“: #WeMoveSmarter. „Kombinujeme výkonnosť operatívy  a digitálnych nástrojov – a tým vytvárame pridanú hodnotu pre našich zákazníkov,“ hovorí Jürgen Bauer o hashtagu a slogane. V nasledujúcich mesiacoch spoločnosť uvedie na trh ďalšie digitálne služby. Zákaznícky portál myGW, ktorý  zastrešuje viacero nových „smart“ funkcionalít pre zákazníkov, bude oficiálne spustený v priebehu roka.

V spolupráci
transport.sk
Zdroj
Tlačová správa

Prečítajte si aj

Back to top button