FM Logistic zastreší spoločnosti Mattel logistiku
FM Logistic zastreší spoločnosti Mattel logistiku. Spoločnosť FM Logistic, medzinárodný logistický operátor, začala spolupracovať so spoločnosťou Mattel, známym americkým výrobcom hračiek.
FM Logistic odteraz zabezpečuje logistické operácie pre Mattel v Španielsku a Portugalsku zo svojej modernej logistickej platformy v Illescas v Tolede. Na podporu tejto spolupráce spoločnosť FM Logistic vyčlenila jeden z modulov svojej logistickej platformy špeciálne na túto činnosť. Rozsah distribúcie pokrýva celý Pyrenejský polostrov, Španielsko a Portugalsko a tiež ich ostrovy.
Komplexné služby, ktoré FM Logistic ponúka spoločnosti Mattel, zahŕňajú: kontrolu všetkých potrebných dokumentov pred príchodom kontajnerov do prístavu, spojenie s rôznymi prepravnými spoločnosťami v prístave Valencia na účely odovzdania dokumentov, colné zastúpenie s riadením colného odbavenia, dokumentárne a fyzické kontroly, špedičné služby, skladovanie, prípravu objednávok, manipuláciu a vykládku nákladných vozidiel a kontajnerov.
„Okrem toho čoskoro rozšírime našu spoluprácu so spoločnosťou Mattel o co-packingové služby, čím poskytneme ešte komplexnejšie a individualizovanejšie logistické riešenia,“ dodáva Elisa López, manažérka prevádzky pre Mattel v spoločnosti FM Logistic Illescas.
FM Logistic zastreší spoločnosti Mattel logistiku
Spoločnosť Mattel, ktorá je ikonou hračkárskeho priemyslu, má v portfóliu svetoznáme značky ako Barbie, Hot Wheels, Mega, UNO, Matchbox, Polly Pocket, Masters, Little People, Imaginext a Mattel Games. Vďaka tímu až 60 ľudí, ktorí sa venujú výlučne operáciám spoločnosti Mattel, sa FM Logistic dynamicky prispôsobuje rôznym obdobiam roka a vrcholom aktivít. Táto flexibilita je kľúčom k podpore spoločnosti, ktorej činnosť má takú výraznú sezónnosť, pri dosahovaní jej cieľov.
V súčasnom období príprav vianočnej kampane sa činnosť exponenciálne znásobuje. „Snažíme sa zabezpečiť, aby sa výrobky Mattel dostali na miesto určenia v správnom čase a v perfektnom stave. Záleží nám na tom, aby sa všetci zákazníci mohli tešiť zo svojich obľúbených hračiek,“ dodala Elisa López.