Logistika a skladovanie

DPD rozširuje možnosti doručovania zásielok

DPD rozširuje možnosti doručovania zásielok. Kuriérska spoločnosť DPD výrazne rozširuje možnosti doručovania zásielok pre zákazníkov internetových obchodov na Slovensku. K takmer 500 odberným miestam Pickup pribudlo 545 samoobslužných boxov spoločnosti Alza.

Zákazníci internetových obchodov, ktoré spolupracujú s kuriérskou spoločnosťou DPD, tak môžu využívať už viac ako 1000 odberných miest a doručovacích boxov po celom Slovensku. Využívanie odberných miest a samoobslužných boxov sa medzi zákazníkmi internetových obchodov teší stále väčšej obľube.

Predstavujú ideálne riešenie pre ľudí, ktorí sa nechcú viazať na príchod kuriéra, ale zásielku si vyzdvihnú napríklad pri ceste domov alebo na nákup. Ich výhodou je najmä to, že sú prístupné 7 dní v týždni, 24 hodín denne. DPD umožňovala doručovanie do vybraných AlzaBoxov v testovacej fáze od februára tohto roka. Po vyhodnotení skúšobného obdobia spoluprácu rozšírila na celú sieť.

Podľa prieskumu DPD e-shopper barometer zákazníkom internetových obchodov záleží na tom, aby mali po objednávke kontrolu nad tým, ako a kedy im bude zásielka doručená. Chcú mať na výber z viacerých možností doručenia a tiež možnosť zmeniť čas a miesto doručenia podľa potreby. Samoobslužné boxy a odberné miesta často využívajú práve zákazníci, ktorým sa zmenili plány a nevyhovuje im pôvodný termín doručenia. Zásielku si jednoducho presmerujú a vyzdvihnú v čase, ktorý im vyhovuje.

DPD rozširuje možnosti doručovania zásielok

“Ide o pohodlné riešenie, ktoré zákazníkom internetových obchodov poskytuje možnosť rozhodnúť sa kedy a kde si objednaný tovar prevezmú, napríklad cestou z práce alebo počas víkendových nákupov,” hovorí Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD na Slovensku. Zákazníci si najčastejšie nechávajú doručiť zásielky na miesta v blízkosti dopravných prestupných bodov alebo obľúbených obchodov.

„Teší nás, že DPD sa po pilotnom testovaní pripojila k celej slovenskej sieti AlzaBoxov. A stala sa tak naším ďalším významným externým partnerom. Veríme, že spolupráca všetkých hráčov na trhu je budúcnosťou doručovania,“ hovorí Jan Moudřík, riaditeľ pre expanziu a facility spoločnosti Alza.cz. „Naša sieť výdajných automatov sa tak postupne stáva neoddeliteľnou súčasťou infraštruktúry miest a prispieva k zlepšeniu kvality života ich obyvateľov,“ dodáva.

Zdroj
transport.sk
Editor
TASR

Prečítajte si aj

Back to top button