Motorizmus
Renault uvádza na trh vlastnú značku pneumatík
Chce sa tak priblížiť k motoristom vlastniacim najmä staršie vozidlá značky.
Renault oznámil, že sa stane prvým výrobcom vozidiel, ktorý ponúkne svojim zákazníkom vlastnú značku pneumatiky. Rad pneumatík sa k britským predajcom dostane už začiatkom ferbuára tohto roka. Výrobca chce týmto produktom osloviť najmä majiteľov starších Renaultov, ponúkajúc svoj produkt – plnohodnotnú pneumatiku – za cenu od 36 britských libier (cca 40 EUR).
Renault nedávno znížoval ceny nových vozidiel až o 2 000 libier, a hovorí, že vlastná značka pneumatík „pomôže znížiť náklady na motorizáciu“ ešte viac. Výrobca hovorí, že rad Motrio bol testovaný na prísnych špecifikácií Renaultu, aby si majitelia mohli byť istý, že výkonnosť pneumatiky je plne kompatibilná s ich vozidlom.
O tom, že by Renault ponúkal svoje pneumatiky v Slovenskej Republike zatiaľ nie sú známe žiadne informácie.