Cestná doprava

Väčší záujem o online nákup diaľničnej známky

Väčší záujem o online nákup diaľničnej známky. Národná diaľničná spoločnosť (NDS) predala za minulý rok takmer 4,7 milióna kusov elektronických diaľničných známok.

Pomer domácich a zahraničných motoristov, ktorí si vlani zakúpili akýkoľvek druh diaľničnej známky, je takmer vyrovnaný. Kupujúci už uprednostňujú nákup online. V piatok o tom informovala hovorkyňa NDS Eva Žgravčáková. Doplnila, že online možnosti zakúpenia známky dalo prednosť 61 % zahraničných a 53 % domácich zákazníkov.

Väčší záujem o online nákup diaľničnej známky

U zahraničných prevažoval (takmer 52 %) nákup známky cez internet už aj vlani. V minulom roku väčšina motoristov (52,6 %) uprednostňovala nákup diaľničnej známky na zákazníckom mieste. Fyzicky si ju vlani kúpilo zhruba 39 % zahraničných a 47 % domácich zákazníkov, uviedla spoločnosť.

„Domáci motoristi si vlani zakúpili fyzicky na predajných miestach približne milión diaľničných známok. Online uhradili vyše 1,2 milióna,“ uviedla Žgravčáková. „Zahraniční motoristi si v minulom roku kúpili fyzicky na predajných miestach zhruba 900 000 elektronických diaľničných známok,“ vyčíslila hovorkyňa. Cez internet si ich obstarali 1,4 milióna kusov.

Zdroj
transport.sk
Editor
TASR

Prečítajte si aj

Back to top button