Magazín TRANSPORT a LOGISTIKA – č. 4/2021

Obsah článkov v tomto vydaní magazínu

Motorizmus a doprava
6 VW ID.3: Prvý na novej platforme
7 S nemeckým DNA:Opel Astra Sports Tourer Elegance 1.5 CDTi
8 Extrémne návykové: Alfa Romeo Stelvio
9 Prvá a skvelá: Škoda Enyaq iV
12 Prvýkrát s novou generáciou – VW Caddy 5
14 Veľké novinky úžitkových vozidiel Renault
15 Transit Custom bude aj elektrický
Téma: Autopark, mýto a palivové karty
18 Snaha o zjednotenie mýtnych systémov pokračuje, MDV novelizuje zákon
19 S palubnou jednotkou Shell EETS4U jazdíte pohodlne už v ôsmich krajinách vrátane Maďarska
20 S jednotkou UTA One® mýto už v 13 krajinách
22 Palivo, mýto aj služby
24 Čerpacie stanice Lukoil prejdú pod Slovnaft
25 Schmitz Cargobull znižuje spotrebu paliva a emisie CO2
26 Pandémia ovplyvnila aj trendy v krádežiach tovaru
Téma: Stavebné vozidlá
31 Ford Trucks pre náročné stavebné práce
35 Actros sa v ťažkých podmienkach osvedčil
36 Svetové slovenské termoizolované nadstavby VS-MONT
39 HOPI spúšťa na Slovensku novú službu
41 Modernizovaný Renaul Trucks
42 Budúcnosť satelitného určovania polohy
43 Deutsche Post DHL Group dekarbonizuje
44 IVECO BUS lídrom na trhu autobusov
46 70 rokov Setra – úspech je sebestačný

Zasielateľstvo a logistika
48 Flexibilita, neoddeliteľná súčasť činnosti logistického providera
49 Pobočka DACHSER v Martine pod vedením ženy ide v ústrety budúcnosti
Téma: Železničná kontajnerová doprava
52 Výzvy a investície spoločnosti METRANS
55 cargo-partner prináša nový týždenný železničný zberný servis z čínskeho Ningba do Dunajskej Stredy
56 Víťazi: retrak a asistenčný systém
58 Nestlé a XPO Logistics spustili sklad budúcnosti
60 Developer CTP plánuje investovať na Slovensku vyše 200 mil. eur
61 Zlepšenie práv cestujúcich po železnici v EÚ zaostáva
61 Turín obnovuje ľahkú železnicu
62 Spolupráca ŽOS Trnava a rakúskej ÖBB
62 Zvýšia bezpečnosť lokomotív
63 Blokovanie Suezského prieplavu
65 Skupina Aerofl ot mení podobu

 

  Späť na archív
Zobraziť toto vydanie v PDF je možné iba prihláseným užívateľom.

Prečítajte si aj

Back to top button