Logistika a skladovanie

Úspech korporátneho webu skupiny Deutsche Post DHL

Korporátny web skupiny Deutsche Post DHL získal druhé miesto v hodnotení stránok 500 najväčších spoločností Európy.

V štúdii pripravenej švajčiarskou agentúrou Hallvarsson & Halvarsson (H&H), ktorá sa zameriavala na hodnotenie webstránok najväčších európskych firiem, získala web stránka http://www.dpdhl.com prvenstvo v rámci Nemecka a druhé miesto v celoeurópskom hodnotení. Agentúra H&H, ktorá podrobila skúmaniu 500 internetových prezentácií, sa najskôr pýtala analytikov, investorov a žurnalistov, na ich očakávania ohľadne webstránok spoločností. Na základe ich odpovedí pripravila kritériá hodnotenia, ktoré sa zameriavali na aspekty ako dizajn, technologické riešenie, interaktivita a obsah.

„Deutsche Post DHL neustále dopĺňa na stránku nové informácie a funkcie, ktoré ju robia priateľskou pre používateľov. Dobrým príkladom neustálej aktualizácie je sekcia pre médiá, kalendár alebo časť venovaná trendom a novinkám v logistike, ktorou sa spoločnosť pozicionuje ako vedúci hráč a autorita v tomto segmente,“ povedal na margo výsledkov Marcus Eriksson z Hallvarson & Hallvarsson.

www.dhl.com tiež s dobrým výsledkom

Aj webstránka spoločnosti DHL, ktorá patrí pod skupinu Deutsche Post DHL, www.dhl.com, získala v nedávnom hodnotení americkou spoločnostou Byte Level Research dobré výsledky. Stránka, ktorá minulý rok prešla kompletnou zmenou, sa zaradila medzi 25 najlepších firemných webstránok na svete a v kategórií spoločností zameraných na doručovanie zásielok dokonca získala prvenstvo. “Spoločnosť sa do prvej 25-ky nedostane náhodou. Vyžadujú sa neustále investície do rozvoja stránky a nedávne zmeny v internetovej prezentácii DHL v tomto smere neostali bez povšimnutia,” vysvetľuje John Yunker, zakladateľ spoločnosti Byte Level Research.
 

Prečítajte si aj

Back to top button