Logistika a skladovanie

Rýchlejšie námorné importy z Ázie so službou “Adria Express” od cargo-partner

Medzinárodný poskytovateľ prepravy a info-logistiky znovu posilnil ponuku služieb námornej prepravy a predstavil nové spojenia z Ázie do Európy cez Koper, Rijeku a Terst.

U zásielok do strednej a východnej Európy umožňuje preprava cez jadranské prístavy značnú časovú úsporu v porovnaní so smerovaním cez severné prístavy. Rýchly nárast dopytu po dovoze z Ázie v posledných mesiacoch viedol k obrovskému nedostatku prázdnych kontajnerov v ázijských prístavoch, takže importéri čelia dlhým čakacím dobám a slabej spoľahlivosti dodávok. Aby svojim zákazníkom ponúkla rýchlejšiu alternatívu k námornej preprave prostredníctvom severných európskych prístavov a zaručila vysokú dostupnosť, predstavila spoločnosť cargo-partner službu „Adria Express“.

FCL: V priemere o 5-8 dní kratší tranzitný čas, než cez severné prístavy

Doprava cez jadranské prístavy výrazne šetrí čas, najmä pri dodávkach do strednej a východnej Európy a južného Nemecka. Tranzitné časy z ázijských prístavov do Koperu, Rijeky a Terstu sú v priemere o 5 až 8 dní kratšie ako do severomorských prístavov, ako sú Hamburg alebo Bremerhaven. Pri FCL ponúka cargo-partner pravidelné odplavby zo všetkých hlavných čínskych prístavov cez tieto tri námorné prístavy a so službou PRIORITY zaručuje vysokú dostupnosť vybavenia.

Stefan Krauter, generálny riaditeľ cargo-partner, o strategickom rozšírení služieb námornej prepravy: „Napriek globálnej situácii COVID-19 a nižším objemom prepravy, pokračujeme v investovaní do rozširovania portfólia našich služieb námornej prepravy, a to FCL aj LCL. Okrem rýchlejších časov prepravy do krajín strednej a východnej Európy ponúka Koper výhodu rýchleho a flexibilného spracovania. S našim iLogistics centrom v Ľubľane poskytujeme ideálne miesto pre ďalšiu distribúciu naprieč celou strednou a východnou Európou. Napríklad naši zákazníci z automobilového priemyslu ťažia z výhodného spojenia s automobilovými klastrami v južnom Nemecku, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.”

LCL: Týždenné odplavby z Číny, Indie, Južnej Kórei a Vietnamu

cargo-partner taktiež prevádzkuje pravidelné spojenia z Ázie cez jadranské prístavy Rijeka a Koper v LCL segmente. Okrem týždenných služieb z hlavných čínskych prístavov do Rijeky, spoločnosť cargo-partner v minulom roku rozšírila svoje portfólio LCL služieb o týždenný servis zo Xiamenu, Tianjinu, Qingdaa, Dillí, Mundri, Busanu a Hočiminovho mesta do Koperu. Z Rijeky pokrýva poskytovateľ logistických služieb predovšetkým Srbsko, Chorvátsko a Bosnu a Hercegovinu, zatiaľ čo hub Koper/Ľubľana sa používa predovšetkým na konsolidačné služby do Rakúska, Maďarska, južného Nemecka, Rumunska, Bulharska a Slovenska.

„Aj pri LCL preprave môžeme zaručiť preferenciu pridelenia kontajnerov, prednostné miesta na lodiach a vysokú stabilitu služieb. Vďaka priamej konsolidácii sú minimalizované riziká pri nakládke. S vlastnou sieťou kancelárií a skladov v Ázii aj v Európe sme schopní ponúknuť flexibilné “end-to-end” riešenia z jedného zdroja,“ vysvetľuje Stefan Krauter. Súčasťou služby je pre- a on-carriage, ako aj colné odbavenie a komplexné logistické služby prostredníctvom siete skladov cargo-partner v strednej a východnej Európe. V prípade FCL prepráv poskytuje cargo-partner tiež podrobné informácie o sledovaní zásielok v reálnom čase pomocou aplikácie „Intelligent Container Tracking“.

Zdroj
transport.sk
Editor
Tlačová správa

Prečítajte si aj

Back to top button