Logistika a skladovanie

Riešenia LCL prepráv z Ázie s cargo-partner

Riešenia LCL prepráv s cargo-partner. Medzinárodný poskytovateľ prepravy a info-logistiky reaguje na situáciu na trhu kontajnerovej prepravy, ktorá je od začiatku roka veľmi turbulentná vzhľadom na preťaženie prístavov.

Aj keď sa stav v Ázii a severných Európskych prístavoch zlepšuje, stále je viac ako 11% celosvetovo prepravovaného tovaru zaseknutých na stojacich lodiach. Preto cargo-partner prináša viaceré riešenia pre zásielky smerujúce z Ázie, či už námornou cestou alebo po železnici. Ako jeden z vedúcich poskytovateľov zberných námorných prepráv v strednej a východnej Európe, zabezpečuje cargo-partner pravidelné LCL spojenie medzi Áziou a Slovenskom.

“Naši zákazníci môžu profitovať z našej existujúcej rozsiahlej siete vlastných priamych LCL liniek z významných čínskych prístavov, prednostného miesta na lodiach a end-to-end riešení s vysokú stabilitu služieb od jedného poskytovateľa,”
uviedol Tibor Majzún, Managing Director cargo-partner na Slovensku. Poskytovateľ logistiky nedávno rozšíril svoje portfólio LCL služieb, aby ponúkol zákazníkom flexibilnejšie riešenia vzhľadom na aktuálne výzvy trhu.

Riešenia LCL prepráv s cargo-partner

LCL Adria Express s viac než 40 prístavmi v Ázii

Značnú časovú úsporu v porovnaní so smerovaním cez severné prístavy prináša spojenie cez Koper a Terst. Okrem hlavných čínskych prístavov prevádzkuje spoločnosť cargo-partner priamy zberný servis aj z Xiamenu, Tianjinu, Qingdaa, Dillí, Busanu, Hočiminovho mesta, Haiphongu, Chennaiu, Tokia, Bangkoku či Singapuru. „V prístave sa kontajner preloží na vlak alebo ťahač a dekonsolidácia prebieha v našom iLogistics Centre v Dunajskej Strede, prípadne v našom sklade v Ľubľane, ktorý je napojený na našu európsku cestnú distribučnú sieť,“ vysvetlil Tibor Majzún.

Poskytovateľ logistiky ponúka tento servis v dvoch moduloch – LCL ECONOMY, pre nákladovo najvýhodnejšiu možnosť a LCL PRIORITY, pre zrýchlené lokálne služby a prioritné naloženie a odoslanie. Zároveň je možné využiť ho aj pri FCL preprave, tranzitný čas je kratší v priemere o 5-8 dní, než pri severných prístavoch.

LCL Pireus Express zo Shangaja s tranzitným časom 22 dní

Od septembra cargo-partner organizuje na týždennej báze vlastný priamy zberný servis zo Šanghaja cez Pireus do Dunajskej Stredy. „V spolupráci s našimi kolegami z Číny zabezpečujeme vyzdvihnutie tovaru z oblasti Šanghaja, Ningba a Qingdaa. Tovar sa následne konsoliduje v našom sklade v Šanghaji. Hlavnou výhodou tohto spojenia je tranzitný čas medzi prístavmi, ktorý je len 22 dní. Kontajner sa po vylodení prevezie do nášho skladu v Dunajskej Strede, čo trvá cca 4-7 dní v závislosti od zvoleného servisu. Vďaka tomu vieme zásielky z Číny dodať na Slovensko už za 26 dní,“ upresnil Majzún.

Riešenia LCL prepráv pre zásielky s cargo-partner

Obnovená preprava po železničnej Hodvábnej ceste

Spoločnosť nedávno obnovila priame železničné LCL prepravy z Číny po Hodvábnej ceste. „Pre klientov aktuálne na týždennej báze zabezpečujeme spojenie z oblasti Šanghaja cez Xian a zo Shenzenu cez Chongqing do Poľska. Odkiaľ prebieha distribúcia do zvyšku Európy,“ dodal Majzún. Poľsko slúži ako vstupná brána pre tovar smerujúci do Európy po Hodvábnej ceste.

cargo-partner tu má silné zázemie, tím s dlhoročnými skúsenosťami a prepojenie s cestnou distribučnou sieťou pre rýchle doručenie na Slovensko. Ponuka železničnej prepravy zahŕňa pravidelné LCL a FCL spojenia medzi Európou a Čínou. Ako v importe, s tranzitným časom terminál/terminál 16-20 dní, tak aj v exporte za 24-26 dní.

Zdroj
transport.sk
Editor
TS

Prečítajte si aj

Back to top button