cargo-partner pokračuje v rozširovaní služieb v Číne
cargo-partner pokračuje v rozširovaní služieb v Číne. V prvej polovici roku 2022 rozšírila spoločnosť cargo-partner svoju sieť kancelárií a skladov v Číne a zaviedla nové služby železničnej a cestnej prepravy z Číny do Európy a strednej Ázie.
Tímy cargo-partner v Číne ďalej uskutočnili množstvo zaujímavých projektov – od prepravy nadrozmerných obrábacích strojov cez Kazachstan až po úspešné spracovanie veľkých objemov e-shopových zásielok pre jeden z najväčších čínskych nákupných festivalov. Zastúpenie spoločnosti cargo-partner v Číne kontinuálne rastie už od otvorenia prvej tunajšej pobočky v roku 2004.
V januári 2022 spoločnosť rozšírila svoju pobočku v Pekingu a otvorila nový sklad v Kchun-šane, v tesnom susedstve Šanghaja, desať minút jazdy od rýchlostnej cesty Peking – Šanghaj. Prenájom 5 300 m² skladových priestorov smeruje cargo-partner k ďalšiemu rozšíreniu svojej siete zmluvnej logistiky a lepšej obslužnosti kchun-šanského trhu s jeho silným elektronickým priemyslom, sľubujúcim značný potenciál.
Ďalší sklad spoločnosti cargo-partner, tentokrát na juhu Číny, bol uvedený do prevádzky v marci. Sklad v mestskom obvode Jen-tchien v Šen-čene ponúka okrem 3 400 m² skladových priestorov tiež širokú škálu služieb s pridanou hodnotou a slúži aj ako regionálne distribučné centrum. Na začiatku júna otvorila spoločnosť cargo-partner obchodné zastúpenie aj v Macau, čím doplnila svoju sieť v oblasti „širšieho okolia zálivu“ (Greater Bay Area, GBA) a využila možnosti tohoto dôležitého obchodného centra a prekladiska.
Nové riešenie železničnej a námornej prepravy z Číny do Európy
V oblasti železničnej prepravy využíva cargo-partner Stredný koridor cez Kaspické a Čierne more, čím obchádza novú železničnú Hodvábnu cestu. Zásielky po tejto novej trase odosiela pravidelne každý týždeň. V blízkej budúcnosti očakáva zvýšenie ich objemu o ďalších 30 – 50 %. V ponuke cargo-partner se nachádza tiež námorná preprava z Číny do Koperu, Rijeky a Terstu prostredníctvom služby „Adria Express“. Táto trasa skracuje tranzitné časy do Európy oproti tradičnému transportu cez severoeurópske prístavy o päť až osem dní.
cargo-partner pokračuje v rozširovaní služieb v Číne
Cezhraničná nákladná doprava z Číny do strednej Ázie
Na jar 2022 spustila spoločnosť aj cezhraničnú kamiónovú prepravu z Číny do Strednej Ázie. Na pravidelných trasách z Číny do Kazachstanu, Kyrgyzstanu, Tadžikistanu, Turkmenistanu a Uzbekistanu ponúka dodaciu lehotu približne dva týždne. Toto prepravné riešenie je samozrejme vhodné tiež pre projektové zásielky. Najnovší mimoriadny projekt cargo-partner predstavoval transport nadrozmerných obrábacích strojov, ktoré cestovali v celkom 16 valníkových návesoch z Ta-lienu v severnej Číne do uzbeckého Taškentu.
Spoločnosť cargo-partner zaistila kompletné prepravné služby s door-to-door dodaním vrátane upevnenia a zaistenia strojov pred odjazdom z továrne v Ta-liene, dôkladného sledovania prepravy, komunikácie na oboch stranách a koordinácie colných procedúr po celej trase z Číny cez Kazachstan do Uzbekistanu. Preprava trvala celkom 14 dní.
cargo-partner pokračuje v rozširovaní služieb v Číne
Efektívna logistická podpora nákupnej udalosti „618 Shopping Festival“
Tím cargo-partner obsluhujúci sklad v Kchun-šane v blízkosti Šanghaja stihol od svojho založenia úspešne dokončiť už niekoľko veľkých projektov. Jedným z nich bola spolupráca s dovozcom výrobkov
z ovseného mlieka, ktorý sa zaoberá online predajom na hlavných čínskych platformách elektronického obchodu.
Táto spoločnosť hľadala logistickú podporu pre festival 618 – veľkú nákupnú akcii v polovici roka. Aby splnila náročné termíny zákazníka, cargo-partner zaškolila 16 brigádnikov a rýchlo nastavila štandardný operačný postup. Tím nakoniec vybavil všetky odchádzajúce objednávky len za 12 dní. A to vrátane vychystávania a zabalenia 290 000 krabíc mlieka a označenia 34 000 balení bez jedinej chyby.
cargo-partner je v Číne zastúpená už 18 rokov. Aktuálne zamestnáva v 18 pobočkách v pevninskej Číne, Hongkongu a na Tchajwane cez 500 zamestnancov.