Ďalšia zlatá medaila EcoVadis
Ďalšia zlatá medaila EcoVadis. Skupina FM Logistic s hrdosťou oznamuje, že už piaty rok po sebe získala prestížnu Zlatú medailu EcoVadis, ktorá je uznaním záväzku skupiny v oblasti sociálnej, environmentálnej a etickej zodpovednosti. Toto ocenenie potvrdzuje odhodlanie skupiny FM Logistic napredovať v odvetví dodávateľského reťazca smerom k čoraz udržateľnejším a zodpovednejším postupom.
Ocenenie, ktoré je uznaním zodpovedných záväzkov skupiny
V roku 2024 získala skupina FM Logistic ďalšiu zlatú medailu EcoVadis, čím sa zaradila medzi 2 % najlepších spoločností vo svojom odvetví. Hodnotí sa 21 kritérií a štyri piliere – environmentálny, sociálny, etický a pilier zodpovedného nakupovania. Skupina FM Logistic v hodnotení vynikla svojím úsilím o znižovanie vplyvu na životné prostredie, zlepšovanie pracovných podmienok a presadzovanie etických postupov v celom hodnotovom reťazci.
S výsledkom 74/100 bodov EcoVadis potvrdzuje seriózny záväzok spoločnosti FM Logistic týkajúci sa udržateľnosti a jej odhodlanie implementovať ucelenú a efektívnu stratégiu CSR.
„Certifikácia EcoVadis poskytuje pevný analytický rámec, ktorý nám umožňuje pochopiť naše silné stránky, sledovať oblasti, v ktorých sa môžeme rok čo rok zlepšovať, a v prípade potreby presmerovať naše strategické úsilie tak, aby sme sa stali skutočnými lídrami v oblasti logistiky,“ hovorí Jean-Christophe Machet, generálny riaditeľ spoločnosti FM Logistic.
FM Logistic potvrdzuje svoje ambície pre udržateľný a omnichannelový dodávateľský reťazec
Táto zlatá medaila vyzdvihuje schopnosť spoločnosti FM Logistic stanovovať si ambiciózne ciele a premieňať svoje záväzky na konkrétne činy, čím podporuje udržateľný a omnichannelový dodávateľský reťazec. Skupina ako kľúčový hráč v tomto prechodnom období už niekoľko rokov presadzuje partnerský prístup zameraný na neustálu optimalizáciu svojich postupov a procesov s cieľom podporovať čoraz zodpovednejšie dodávateľské reťazce.
„Ako stimulátor udržateľných zmien nesieme významnú zodpovednosť za zvyšovanie povedomia a podporu pokroku. Tieto úspechy sa dajú dosiahnuť len spoločne. Je veľmi dôležité spoluvytvárať tieto projekty so všetkými zainteresovanými stranami, uprednostňovať transparentnosť a flexibilitu a dôsledne sa usilovať o pozitívny vplyv bez toho, aby sme sa niekedy vzdali,“ dodáva Jean-Christophe Machet. Pri dosahovaní svojich cieľov sa spoločnosť FM Logistic opiera o svoje tri strategické piliere CSR: konať pre ľudí, konať pre planétu a konať s partnermi. „Našou výzvou je poskytovať riešenia, ktoré sú čoraz šetrnejšie k životnému prostrediu, a zároveň spĺňať požiadavky našich klientov a dopyt spotrebiteľov,“ uzatvára Jean-Christophe Machet, generálny riaditeľ spoločnosti FM Logistic.
O spoločnosti FM Logistic
Podpora rozvoja udržateľných omnichannelových dodávateľských reťazcov je základom stratégie FM Logistic, čo sa odráža v jej motte: „Supply Change“. Táto rodinná spoločnosť, založená vo Francúzsku v roku 1967, je jedným z popredných poskytovateľov logistických služieb v Európe a Ázii a poskytuje služby klientom v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru, maloobchodu, kozmetiky, priemyselnej výroby a zdravotníctva. Jej služby zahŕňajú skladovanie, omnichannel fulfillment, co-packing, vnútroštátnu a medzinárodnú prepravu, ako aj služby riadiacej veže dodávateľského reťazca. Spoločnosť FM Logistic pôsobí v Európe, Ázii a Brazílii, dosahuje ročné tržby vo výške približne 1,7 miliardy EUR a zamestnáva viac ako 28 000 ľudí.