Železničná doprava

Otvorenie zrekonštruovaného Zákazníckeho centra v Košiciach

Železničná spoločnosť Slovensko, a. s., oznamuje, že otvorila zrekonštruované Zákaznícke centrum v Košiciach na Železničnej ulici č. 1 (administratívna budova ZSSK). Nachádza sa v blízkosti Hlavnej ulice a klienti ZSSK už nemusia pre kúpu cestovného lístka na vlak alebo vybavenie preukazu na zľavu chodiť z mesta až na železničnú stanicu. Toto novootvorené pracovisko s nadštandardnými službami je k dispozícii zákazníkom v pondelok až piatok od 8.00 h do 18.00 h. Kontaktovať sa môžete na telefónnom čísle: +421  55 229 5138 alebo e- mailovej adrese: zc3.ke@slovakrail.sk.
V zákazníckom centre zamestnanci ZSSK poradia všetkým klientom pri plánovaní ciest vlakom do zahraničia, pri cestách väčších skupín cestujúcich či v tom ako si uplatniť niektorú zo zákazníckych ponúk a ušetriť na cestovnom. Okrem cestovných dokladov tu môžete kúpiť rôzne upomienkové predmety, vybrané cestovné potreby a doplnkové služby. K dispozícii sú cestovné poriadky, pohľadnice, publikácie o železnici a ďalší sortiment. Medzi ponukami nechýba ani možnosť uzatvorenia komplexného cestovného poistenia pre cesty do zahraničia a poistenia nákladov na zásah Horskej záchrannej služby na počkanie (prostredníctvom poisťovne UNION). Ďalšou doplnkovou službou je predaj vstupeniek cez Ticketportal. Zahŕňa rezerváciu a predaj vstupeniek na podujatia (verejné predstavenia alebo spoločenské akcie kultúrneho alebo športového charakteru, napr. divadelné, dramatické, hudobné, audiovizuálne, filmové či športové podujatia) ponúkané prostredníctvom informačného a rezervačného systému Ticketportal (platba v hotovosti).
  
zdroj: TASR, foto: internet

Prečítajte si aj

Back to top button