Správy | Aktuality | Témy
Za minulý rok obdržal SkyToll celkovo 2400 reklamácií
Počas minulého roka dostal prevádzkovateľ mýtneho systému SkyToll, a. s., celkovo 2400 reklamácií.
Z nich bolo podľa generálneho riaditeľa spoločnosti Mateja Okáliho oprávnených 1320. Počet reklamácií na funkčnosť palubných jednotiek predstavoval iba 250, z toho bolo uznaných 117. „Toto je skutočne extrémne nízke číslo. Kategoricky tak odmietam tvrdenia, že palubné jednotky v systéme nefungujú,“ zdôraznil.
Dopravcovia sa často počas roka sťažovali aj na zlé faktúry, podľa štatistík SkyTollu však podali iba 293 reklamácií. Z nich bolo oprávnených 30. Pre porovnanie: spoločnosť podľa Okáliho za celý rok 2010 vystavila 25.781 faktúr.