Nový impulz obchodnej stratégie skupiny GEFCO
Po spustení kampane v roku 2008 zameranej na výhody poskytované priemyselným podnikom, prichádza GEFCO s novou kampaňou s využitím on-line portálov.
Kampaň vytvorila agentúra W&Cie a odzrkadľuje nový impulz obchodnej stratégie skupiny GEFCO. Cieľom je optimalizovať dodávateľský reťazec zákazníkov tak, aby bola zabezpečená lepšia návratnosť ich investícií.
V nadväznosti na kampaň z roku 2008 sa GEFCO stavia do pozície „tvorcu hodnoty“ prostredníctvom animovaných bannerov a filmu s názvom „Majstrovské dielo“. Tento film bol prezentovaný počas piatich týždňov na internetových stránkach hlavných ekonomických a finančných médií, pričom predstavuje GEFCO pôsobivým a originálnym spôsobom. Cieľom kampane je zvýšenie imidžu a nasmerovanie návštevníkov na novú obchodnú stránku www.gefco-business.net.
Stránka obsahuje päť spotov, ktoré predstavujú riešenia základných problémov, s ktorými sa stretávajú priemyselné podniky:
• Ako zvýšiť konkurencieschopnosť výrobného reťazca?
• Ako optimalizovať distribúciu výrobkov?
• Ako zlepšiť úroveň služieb?
• Ako znížiť náklady na logistiku náhradných dielcov?
• Ako merať výkonnosť logistického reťazca?
Táto medzinárodná kampaň bola uvedená v 18 krajinách a je zameraná na mienkotvornú skupinu vo vedúcich priemyselných podnikoch.