Logistika a skladovanie

DPD – vysoký štandard poskytovaných služieb

Kuriérskej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK, s. r. o., sa darí udržiavať vysoký štandard služieb poskytovaných svojim zákazníkom.

Pri sústavnom náraste prepravovaných balíkov je počet reklamácií prijatých v priebehu celého roku na úrovni 0,02 % z celkového objemu balíkov, čo predstavuje 3 reklamované doručenia na každých 11 tisíc prepravených balíkov. V roku 2008 prepravila spoločnosť DPD SK 2.652.000 balíkov, čo je v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 677.000 kusov balíkov viac. Napriek zvýšeniu počtu doručených balíkov o 26 % neklesla ani kvalita poskytovaných služieb. V roku 2008 si uplatnili zákazníci DPD len 739 reklamácií z celkového počtu 2.652.000 balíkov. V riadnom reklamačnom konaní bolo uznaných 561 reklamácií, či už z dôvodu omeškania, poškodenia alebo straty zásielky.

zdroj: TASR, foto: internet

Prečítajte si aj

Back to top button