Kuriérskej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK, s. r. o., sa darí udržiavať vysoký štandard služieb poskytovaných svojim zákazníkom.
Pri sústavnom náraste prepravovaných balíkov je počet reklamácií prijatých v priebehu celého roku na úrovni 0,02 % z celkového objemu balíkov, čo predstavuje 3 reklamované doručenia na každých 11 tisíc prepravených balíkov. V roku 2008 prepravila spoločnosť DPD SK 2.652.000 balíkov, čo je v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 677.000 kusov balíkov viac. Napriek zvýšeniu počtu doručených balíkov o 26 % neklesla ani kvalita poskytovaných služieb. V roku 2008 si uplatnili zákazníci DPD len 739 reklamácií z celkového počtu 2.652.000 balíkov. V riadnom reklamačnom konaní bolo uznaných 561 reklamácií, či už z dôvodu omeškania, poškodenia alebo straty zásielky.
zdroj: TASR, foto: internet